Moda spotyka logistykę. Pokaz mody w DHL

Łańcuch dostaw branży odzieżowej to temat dobrze znany logistykom. Firma DHL i marka odzieżowa VETEMENTS postanowiły przenieść związki logistyki i mody o krok dalej. Zorganizowały… pokaz mody inspirowany uniformami pracowników tej znanej firmy dostawczej.

2 lutego 2018 r. w hubie logistycznym firmy DHL na lotnisku w niemieckim Lipsku odbyło się niecodzienne wydarzenie. W otoczeniu pasów transmisyjnych, zsuwni i innych elementów infrastruktury obsługujących co noc blisko 1900 ton przesyłek i ładunków, miał miejsce pokaz mody. Modelki zaprezentowały kolekcję na sezon wiosna/lato 2018 autorstwa projektantów awangardowej marki odzieżowej VETEMENTS. Motywem przewodnim były… stroje pracowników magazynowych i dostawczych firmy DHL.

Na wybiegu królowały kolory żółty i czerwony. Kreacje miały też wyeksponowane logo firmy. Kolekcja, utrzymana w stylu casual, obejmowała takie elementy ubioru, jak koszulki, spódniczki, nakrycia głowy oraz skarpety.

Marka odzieżowa VETEMENTS jest znana zarówno z niekonwencjonalnego podejścia do mody, jak i ze stylistycznych zabaw z logotypami znanych marek. Logo DHL po raz pierwszy wykorzystała w 2015 r., umieszczając je na koszulce swojego projektu.

Na wybiegu królowały kolory żółty i czerwony.

Na wybiegu królowały kolory żółty i czerwony.

Pokaz mody w lipskim hubie miał na celu podkreślenie związku branż modowej i logistycznej – szczególnie w wydaniu DHL. Firma ta, świadcząca wachlarz usług w obrębi łańcucha dostaw odzieży, współpracuje z markami odzieżowymi, organizacjami modowymi, czy też „tygodniami mody” takimi jak London Fashion Week. DHL podkreśla też, że jej usługi dostawcze są w stanie pomóc w rozwoju biznesu początkującym producentom i projektantom.

Jak Państwo sądzą – może organizacja wydarzenia modowego to pomysł warty wykorzystania także w innych, w tym naszych lokalnych, firmach logistycznych zajmujących się odzieżą? Może mają Państwo jakieś konkretne – realne lub żartobliwe – pomysły na taką imprezę? Zapraszamy do dyskusji na naszym profilu na Facebooku!

AM

Źródło: DHL