GEFCO uruchamia Mission Control Centre do obsługi pilnych dostaw lotniczych

Stack of Cargo Containers at the docks

Grupa GEFCO zainicjowała działalność międzynarodowego centrum do obsługi operacyjnej, kontroli i koordynacji pilnych dostaw lotniczych o krytycznym czasie dostarczenia. Mission Control Centre znajduje się w Amsterdamie i zapewnia całodobowe wsparcie klientów i zespołów GEFCO na całym świecie.

Grupa GEFCO, globalny dostawca złożonych rozwiązań łańcucha dostaw dla przemysłu i europejski lider w logistyce dla branży motoryzacyjnej, uruchomił w Amsterdamie centrum do obsługi pilnych zleceń (Time Critical Solutions – TCS). Mission Control Centre pracuje w trybie całodobowym, koordynując zarówno jednorazowe przesyłki o krytycznym czasie dostarczenia, jak i cykliczne kluczowe dostawy realizowane przez zespoły GEFCO na całym świecie.

Usługi TCS realizowane przez GEFCO to kompleksowe rozwiązania w zakresie frachtu lotniczego o zasięgu globalnym, które zapewniają pełen wgląd w przebieg transportu towaru. Mission Control Centre pozwala monitorować w czasie rzeczywistym wszystkie zlecenia znajdujące się w systemie i dostarcza lokalnym zespołom GEFCO informacje na temat przesyłek międzynarodowych, dzięki czemu możliwa jest jeszcze szybsza reakcja i realizacja dostaw.

Mission Control Centre jest również wsparciem w przypadku usług logistycznych świadczonych dla klientów z branży motoryzacyjnej. Przykładowe realizacje to organizacja lotów czarterowych, pozyskiwanie niezbędnych zezwoleń oraz dostarczenie towarów w usłudze door-to-door z Czech do Stanów Zjednoczonych w zaledwie 48h od momentu złożenia zlecenia. Centrum stanowi przykład realizacji podejścia GEFCO Infinite proximity poprzez dostarczanie zintegrowanych usług zapewniających klientom wartość dodaną i budowanie w ten sposób długofalowych i partnerskich relacji z obsługiwanymi firmami.

Uruchomienie Mission Control Centre to kolejne nowe rozwiązane wprowadzone przez GEFCO w obszarze realizacji pilnych dostaw. Niedawno spółka zaprezentowała innowacyjne i aktywowane głosem rozwiązanie do śledzenia towarów o nazwie TRACY, które zostało opracowane dla klientów wymagających monitorowania w czasie rzeczywistym przesyłek o wysokim priorytecie. GEFCO uruchomiło również Fabrykę Innowacji, której celem jest identyfikacja i rozwój nowatorskich rozwiązań przedstawianych przez pracowników oraz promowanie pomysłowości i kreatywności w biznesie.

źródło: www.gefco.net