Forum Menedżerów Transportu i Logistyki

Spotkaj się z polskim mistrzem networkingu „Jak zamienić kontakty w kontrakty?”

 

Dowiedzą się tylko Ci, którzy przyjadą 16-17 maja do Ołtarzewa k/Warszawy.
Zapraszamy na specjalne warsztaty networkingowe Grzegorza Turniaka dla uczestników Forum Menedżerów Transportu i Logistyki

Pełen program Forum dostępny jest pod TYM adresem.

INFORMACJE ORGANIZACYJNE:

DATA: 16-17 MAJA 2019
MIEJSCE: Hotel Lamberton, ul. Poznańska 492,
05-850 Ołtarzew k/Warszawy

KOSZTY UDZIAŁU:

Tylko do 12 kwietnia 2019 r. promocyjna cena:
Menedżerowie sektora TSL 890 PLN netto/os.
We dwójkę raźniej i taniej: 1 600 PLN netto/2 os.

Cena nominalna (poza okresem promocji): 1 099 PLN netto/os.
Cena dla dostawców usług i rozwiązań dla sektora TSL: 2 800 PLN netto/os.

​W cenie udziału wliczone są:

* koszty wyżywienia przez 2 dni (lunche, przerwy kawowe, kolacja),
* udziału w części plenarnej forum, sesji warsztatowej oraz udział w bankiecie (open bar)
* każdy z uczestników otrzyma także komplet materiałów prezentowanych podczas forum wraz z czasopismami Transport Manager oraz Logistics Manager.
Ilość miejsc jest ograniczona, o możliwości udziału decyduje kolejność zgłoszeń.

OSTATECZNY TERMIN NADSYŁANIA ZGŁOSZEŃ: 7 maja 2019 r.

REZERWACJA NOCLEGU:
Cena udziału nie zawiera kosztów noclegu.
Specjalne ceny dla Gości FMT:
Sgn 194 PLN brutto; Dbl 226 PLN brutto (śniadanie wliczone jest w cenę noclegu).

W celu dokonania rezerwacji pokoi na preferencyjnych warunkach
należy podać hasło “FORUM”

Patrycja Dąbrowska
Project Manager
kom.: 534 868 348
patrycja.dabrowska@transport-manager.pl

Kontakt w sprawie rezerwacji noclegu:
rezerwacja@hotellamberton.pl
tel. 22 721 21 00,
tel. 22 721 07 82