Supply Chain | Zarządzanie

GS1 Polska uruchomiła platformę eProdukty

4 listopada 2020

eProdukty to baza produktów stworzona przez Uczestników Systemu GS1. Towary identyfikowane są po kodach EAN (numerach GTIN), co zapewnia ich wiarygodność i jednoznaczność. Na platformie znajduje się obecnie ponad 30 milionów produktów, zawierających podstawowe atrybuty produktowe.

Z platformy eProdukty mogą skorzystać firmy tworzące aplikacje mobilne, sklepy internetowe i stacjonarne, sieci handlowe, porównywarki cenowe i agencje badania rynku.

Rynek e-commerce potrzebuje rozwiązań, które umożliwiają przesyłanie sprawdzonej informacji produktowej między nabywcami i sprzedawcami. Dzięki użyciu kodu EAN (numeru GTIN) firmy nie tracą kontroli nad tworzeniem i przetwarzaniem danych produktowych, a kupujący mogą się upewnić, że wybrany w sieci produkt jest unikalny i pochodzi ze sprawdzonego źródła.

Wyszukiwarka numerów EAN na platformie eProdukty służy przedsiębiorstwom  z różnych branż do sprawdzania, czy dany kod kreskowy został nadany przez uprawnioną organizację, a także do jakiego produktu został przypisany.

„W ramach platformy eProdukty proponujemy użytkownikom weryfikację posiadanej przez nich bazy kodów i usunięcie ewentualnych błędów czy duplikacji. Umożliwiamy także pobranie wybranej bazy danych w postaci pliku CSV. eProdukty to rozwiązanie, które umożliwia skuteczną digitalizację posiadanych zasobów, a sama baza produktowa jest podstawą do budowania rozbudowanych branżowych katalogów produktowych” – komentuje Magdalena Krasoń-Wałęsiak, Menedżer ds. eCommerce w GS1 Polska.

źrodło:  www.eprodukty.gs1.pl