Skip to content
Logistics Manager
Logistics Manager
  • Konferencje
  • Webinaria
  • Prenumerata
  • Wydania
  • LM Poleca
  • Kontakt
  • Konferencje
  • Webinaria
  • Prenumerata
  • Wydania
  • LM Poleca
  • Kontakt
  • Kategorie
  • Zarządzanie
  • Supply Chain
  • Transport i Spedycja
  • Inteligentne Technologie
  • Magazyn
  • Prawo i Finanse
Logistics Manager
  • Konferencje
  • Webinaria
  • Prenumerata
  • Wydania
  • LM Poleca
  • Kontakt
  • Kategorie
  • Zarządzanie
  • Supply Chain
  • Transport i Spedycja
  • Inteligentne Technologie
  • Magazyn
  • Prawo i Finanse



Transport i Spedycja

UPS zapewnia dostawcom większą kontrolę nad zwrotami przesyłek

19 września 2017

Firma UPS poinformowała o udostępnieniu bezpłatnego narzędzia internetowego UPS Returns® Manager, które umożliwia sklepom internetowym dostosowanie procesu obsługi przesyłek zwrotnych do ich własnych procedur.

Klienci biznesowi UPS mogą teraz zarządzać zwrotami bez konieczności integrowania nowych technologii z używanymi przez siebie systemami informatycznymi. Odbiorcy korzystający z tej usługi mogą drukować etykiety zwrotu przesyłki bezpośrednio ze strony ups.com tracking (z urządzeń stacjonarnych i mobilnych) oraz z poziomu powiadomień przesyłanych pocztą elektroniczną.

Produkt UPS Returns Manager — dostępny już w 44 krajach, w tym w Polsce — stanowi wartościowe narzędzie dla sklepów internetowych, umożliwiające im zarządzanie zwrotami na rynku globalnym, gdzie kupujący odsyłają przesyłki o wartości setek miliardów dolarów rocznie. Darmowe zwroty nie istnieją, a w różnych branżach koszty obsługi przesyłek zwrotnych szacuje się na 10–15% kosztów sprzedanego towaru.

„Zwroty przesyłek kupowanych przez Internet to spory problem dla wielu europejskich sprzedawców i ich klientów. Narzędzie UPS Returns Manager bardzo ułatwia obsługę tego procesu” — powiedział Abhijit Saha, wiceprezes ds. marketingu w UPS Europe. „To doskonałe rozwiązanie dla każdego dostawcy, a zwłaszcza dla małych i średnich przedsiębiorstw, które nie dysponują własnym narzędziem tego typu. Firma UPS jest pierwszym dostawcą usług logistycznych, który umożliwia utworzenie przesyłki zwrotnej za pośrednictwem serwisu WWW do śledzenia statusu paczek”.

Produkt UPS Returns Manager przynosi wiele korzyści firmom realizującym dostawy za pośrednictwem UPS:

  • Możliwość wstępnego autoryzowania przesyłek zwrotnych dla określonych klientów
  • Kontrolowany, korzystny dla klientów proces zwrotów, zbliżony do tych stosowanych w dużych centrach handlowych, ale bez konieczności integrowania nowych technologii
  • Źródło analitycznych danych biznesowych i innych informacji o powodach zwrotu towarów
  • Natychmiastowy, łatwy sposób udostępniania klientom etykiet zwrotu przesyłek
  • Oszczędna alternatywa dla procesu ręcznego umieszczania etykiety zwrotu na każdej wysyłanej przesyłce
  • Większa lojalność klientów dzięki łatwej procedurze zwrotu towarów

Przeprowadzone w 2016 roku badanie UPS Pulse of the Omni-Channel Retailer wykazało, że ponad połowa dostawców internetowych uważa proces zatwierdzania zwrotów i zarządzanie nimi za największy problem oraz że wielu klientów sklepów internetowych przed podjęciem decyzji o zakupie sprawdza warunki dokonywania zwrotu towarów.

Rozwiązanie UPS Returns Manager jest dostępne w 44 krajach i regionach i umożliwia obsługę zwrotów przesyłek krajowych oraz zagranicznych dostarczanych na terytorium Unii Europejskiej.

UPS Returns Manager jest dostępny w następujących krajach
Argentyna Dominikana Luksemburg Serbia
Austria Estonia Malezja Singapur
Belgia Finlandia Meksyk Słowacja
Brazylia Francja Holandia Słowenia
Bułgaria Niemcy Nigeria Afryka Południowa
Kanada Grecja Norwegia Hiszpania
Chile Węgry Polska Szwecja
Chorwacja Irlandia Portugalia Szwajcaria
Cypr Włochy Portoryko Zjednoczone Emiraty Arabskie
Czechy Litwa Rumunia Wielka Brytania
Dania Łotwa Rosja Stany Zjednoczone

Źródło: UPS

Podziel się:

  • Udostępnij na Twitterze(Otwiera się w nowym oknie)
  • Kliknij, aby udostępnić na Facebooku(Otwiera się w nowym oknie)
  • Kliknij, aby udostępnić na Google+(Otwiera się w nowym oknie)

Podobne

Zobacz również

Transport i Spedycja

Pierwsza 40-tonowa ciężarówka z napędem wodorowym już w eksploatacji

Transport i Spedycja

Girteka i Chereau rozpoczynają współpracę


Popularne posty
  • Czym różni się praca kierowcy w USA a w Europie?
  • Kabotaż i cross-trade na nowych zasadach w 2022 roku
  • Zmiany w systemie SIPSI
  • Nowy Jedwabny Szlak – szansa dla kolejowych przewozów towarów w Polsce
  • Najbardziej złożony logistycznie transport 953 ton
  • Integre Trans optymalizuje transport z PTV Map&Guide
  • Rentowny wzrost na kolejne lata – Strategia Rozwoju OMIDA Logistics
  • Grupa Geis przejęła oddział Kühne + Nagel w Niemczech
  • ROHLIG SUUS Logistics otworzył w Białymstoku własną agencję celną
  • Transporty project cargo do Japonii
Zostań z nami!
Dołącz do naszego newslettera i bądź na bieżąco!
Logistics Manager

MPF sp z o.o.
ul Heleny Szafran 6
60-693 Poznań
NIP: 781-202-69-09
REGON: 520261703

POLITYKA PRYWATNOŚCI

Menu główne

  • Konferencje
  • Webinaria
  • Prenumerata
  • Wydania
  • LM Poleca
  • Kontakt
  • Kategorie

Aktualności

  • Zarządzanie
  • Supply Chain
  • Transport i Spedycja
  • Inteligentne Technologie
  • Magazyn
  • Prawo i Finanse

Kontakt

tel: +48 61 30 70 226
info@logistics-manager.pl

NEWSLETTER

Projekt i realizacja witryny Agencja Interaktywna Horizon 2019

Serwis wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na wykorzystywanie plików cookies. dowiedz się więcej.