Skip to content
Logistics Manager
Logistics Manager
  • Konferencje
  • Webinaria
  • Prenumerata
  • Wydania
  • LM Poleca
  • Kontakt
  • Konferencje
  • Webinaria
  • Prenumerata
  • Wydania
  • LM Poleca
  • Kontakt
  • Kategorie
  • Zarządzanie
  • Supply Chain
  • Transport i Spedycja
  • Inteligentne Technologie
  • Magazyn
  • Prawo i Finanse
Logistics Manager
  • Konferencje
  • Webinaria
  • Prenumerata
  • Wydania
  • LM Poleca
  • Kontakt
  • Kategorie
  • Zarządzanie
  • Supply Chain
  • Transport i Spedycja
  • Inteligentne Technologie
  • Magazyn
  • Prawo i Finanse


Transport i Spedycja

Drobnica na linii Polska-Portugalia częściej z Mainfreight. Planowane nowe trasy

30 listopada 2017

Mainfreight Poland, będąca częścią nowozelandzkiej grupy logistycznej Mainfreight, rozwija i przyśpiesza sieć linii drobnicowych między Polską a Portugalią. Wzrasta tygodniowa liczba transportów do i z Porto, a dzięki podwójnej obsadzie kierowców skróceniu uległ czas dostawy. W Nowym Roku 2018 planowane są kolejne przyśpieszenia i nowe trasy.

Dostawy na linii między Polską a Portugalią realizowane są przez Mainfreight Poland we współpracy z portugalskim operatorem logistycznym Garland. Centrum logistyczne Garlanda, z którego obsługiwane są ładunki drobnicowe do i z Polski znajduje się w Maia koło Porto. Do realizacji zamówień na tej linii Mainfreight Poland wykorzystuje zarówno flotę własną, jak i flotę firmy Garland.

W każdym tygodniu z Maia do Polski wyrusza 6 do 7 samochodów, a z Polski do Maia – 3 pojazdy. Punktem rozładunkowym w Polsce jest Zabrze – stamtąd drobnica rozwożona jest do dalszych miejsc w Polsce, a także do Rumunii, Bułgarii, Czech, Słowacji, Niemiec, Węgier i krajów bałtyckich.


Ważnym usprawnieniem w transportach Mainfreight na linii Polska-Portugalia jest zastosowanie podwójnej obsady kierowców. Dzięki niej ograniczony został czas postojów, a czas dostawy między Portugalią a Polską wynosi obecnie do 3 dni roboczych.

W nadchodzącym roku 2018 Mainfreight planuje dalsze zwiększenie wolumenu transportów między Polską a Portugalią – mówi się o liczbie transportów z Polski zwiększonej z 3 do nawet 6 pojazdów tygodniowo. Planowane jest też uruchomienie transportów drobnicy do i z Niemiec. Będzie to kolejna trasa po dotychczasowych liniach do i z Holandii (do 48 godzin), Francji, Hiszpanii, Portugalii, Rumunii i Ukrainy.

AM

Źródło: Mainfreight

Podziel się:

  • Udostępnij na Twitterze(Otwiera się w nowym oknie)
  • Kliknij, aby udostępnić na Facebooku(Otwiera się w nowym oknie)
  • Kliknij, aby udostępnić na Google+(Otwiera się w nowym oknie)

Podobne

Zobacz również

Transport i Spedycja

Czym jest terminal przeładunkowy?

Transport i Spedycja

Cena, terminowość i możliwość monitoringu są najważniejsze przy wyborze dostawców transportowych

Popularne posty
  • Czym różni się praca kierowcy w USA a w Europie?
  • Kabotaż i cross-trade na nowych zasadach w 2022 roku
  • Zmiany w systemie SIPSI
  • Nowy Jedwabny Szlak – szansa dla kolejowych przewozów towarów w Polsce
  • Najbardziej złożony logistycznie transport 953 ton
  • Integre Trans optymalizuje transport z PTV Map&Guide
  • Grupa Geis przejęła oddział Kühne + Nagel w Niemczech
  • Rentowny wzrost na kolejne lata – Strategia Rozwoju OMIDA Logistics
  • ROHLIG SUUS Logistics otworzył w Białymstoku własną agencję celną
  • Transporty project cargo do Japonii
Zostań z nami!
Dołącz do naszego newslettera i bądź na bieżąco!
Logistics Manager

Media4Business sp z o.o.
ul Heleny Szafran 6
60-693 Poznań
NIP: 972-124-23-01
REGON: 302312600

POLITYKA PRYWATNOŚCI

Menu główne

  • Konferencje
  • Webinaria
  • Prenumerata
  • Wydania
  • LM Poleca
  • Kontakt
  • Kategorie

Aktualności

  • Zarządzanie
  • Supply Chain
  • Transport i Spedycja
  • Inteligentne Technologie
  • Magazyn
  • Prawo i Finanse

Kontakt

tel: +48 61 30 70 226
info@logistics-manager.pl

NEWSLETTER

Projekt i realizacja witryny Agencja Interaktywna Horizon 2019

Serwis wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na wykorzystywanie plików cookies. dowiedz się więcej.