
CHEP, firma zajmująca się rozwiązaniami dla łańcuchów dostaw, w tym szczególnie poolingiem palet i kontenerów, uruchomiła portal myCHEP™ – narzędzie do śledzenia lokalizacji palet, monitorowania stanu bieżącego parku paletowego oraz zarządzania zamówieniami i transakcjami. Klienci chwalą nowy portal za łatwość obsługi oraz oszczędność czasu.
CHEP, będąca dostarczycielem rozwiązań paletowych m.in. dla branży artykułów konsumpcyjnych i świeżych, producentów napojów oraz branży samochodowej, zaprojektowała portal myCHEP™ do elektronicznego monitorowania i zarządzania procesami dotyczącymi palet. W ciągu zaledwie jednego miesiąca – lutego – europejscy klienci zrealizowali za jego pośrednictwem ponad milion transferów.
Pere Joan Massó, dyrektor operacyjny i ds. łańcucha dostaw Central Lechera Asturiana CAPSA, hiszpańskiej firmy z branży mlecznej korzystającej z portalu myCHEP™, tak opisuje jego funkcjonalności:
Nikt nie chce marnować czasu na monitorowanie lokalizacji palet. Harmonogram myCHEP™ zapewnia przejrzysty przegląd stanu bieżącego oraz czynności zaplanowanych, a także sygnalizuje kwestie wymagające bliższej uwagi. Ponadto za pomocą tego narzędzia możemy szybko podjąć niezbędne działania: wystarczy parę kliknięć, aby zaktualizować lub anulować zamówienia, zażądać dowodów dostawy lub wyszukać informacje o niekompletnych transakcjach — w rezultacie oszczędzamy mnóstwo czasu i nakładu pracy!
Portal myCHEP™ jest wdrażany etapami, by klienci mieli czas na zebranie i przekazanie uwag i sugestii. Obsługa jest prosta i umożliwia użytkownikom zarządzaniem kontem z dowolnego miejsca, przez 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu. Obecnie niemal 20 000 klientów CHEP w Europie korzysta z portalu myCHEP™, a zakończenie konwersji pozostałych europejskich klientów przewiduje się na połowę 2018 roku.
W najbliższych miesiącach zostaną udostępnione nowe funkcje dla klientów CHEP, np. okno dialogowe dla partnerów w łańcuchu dostaw, a także nowe opcje samoobsługi, które powiększą listę zalet tego cyfrowego rozwiązania.
Marianne Richeux, menedżer ds, usług cyfrowych CHEP, mówi:
Klienci są zachwyceni łatwością obsługi nowego narzędzia — wymaga ono bardzo krótkiego szkolenia lub wręcz można rozpocząć użytkowanie bez szkolenia. Portal działa nie tylko na komputerach, ale także na urządzeniach mobilnych i tabletach, co umożliwia zdalne administrowanie w trasie. Według klientów z Europy myCHEP™ jest preferowanym narzędziem w zakresie komunikacji i interakcji z firmą CHEP.
Źródło: CHEP, red. AM