Skip to content
Logistics Manager
Logistics Manager
  • Konferencje
  • Webinaria
  • Prenumerata
  • Wydania
  • LM Poleca
  • Kontakt
  • Konferencje
  • Webinaria
  • Prenumerata
  • Wydania
  • LM Poleca
  • Kontakt
  • Kategorie
  • Zarządzanie
  • Supply Chain
  • Transport i Spedycja
  • Inteligentne Technologie
  • Magazyn
  • Prawo i Finanse
Logistics Manager
  • Konferencje
  • Webinaria
  • Prenumerata
  • Wydania
  • LM Poleca
  • Kontakt
  • Kategorie
  • Zarządzanie
  • Supply Chain
  • Transport i Spedycja
  • Inteligentne Technologie
  • Magazyn
  • Prawo i Finanse



Relacje

Continental dostał nagrodę Superbrands 2018

30 maja 2018

24 maja 2018 roku w hotelu Raffles Europejski Warsaw w Warszawie odbyła się XII Gala Finałowa Konkursu Superbrands Polska, na której spotkali się przedstawiciele świata biznesu, marketingu, kultury oraz show biznesu, by uczcić sukces najsilniejszych marek na polskim rynku. Statuetkę Superbrands 2018 dla marki Continental odebrał Piotr Snakowski, Head of Marketing Department w Continental Opony Polska.

Tytułu Superbrands nie da się kupić. Otrzymują go wyłącznie najlepsze i najsilniejsze marki na danym rynku. Nagrody przyznawane są na świecie od ponad dwudziestu lat, a w Polsce od dwunastu. O przyznaniu tytułu Superbrands 2018 zadecydowali wyłącznie konsumenci, oceniając na ile znają i polecają poszczególne marki. Łącznie w największym niezależnym badaniu marek w Polsce wzięło udział ponad 10000 konsumentów, a ocenionych zostało prawie 2000 marek. Continental, producent opon oraz dostawca rozwiązań dla motoryzacji, otrzymał tytuł Superbrands 2018 w kategorii „Motoryzacja – opony i części samochodowe”.

Tytuł Superbrands 2018 jest dla nas szczególnie ważny, ponieważ nie tylko potwierdza silną pozycję marki Continental na polskim rynku, ale przede wszystkim jest wyrazem opinii konsumentów – to od nich po raz pierwszy w 100% zależała ocena marek. To kolejny dowód na to, że klienci nam ufają, doceniają jakość naszych produktów i polecają je innym. Rekomendacja zadowolonego konsumenta to najcenniejsza nagroda jaką możemy otrzymać. Dziękujemy wszystkim za pozytywną ocenę marki Continental

– powiedział Piotr Snakowski, Head of Marketing Department w Continental Opony Polska, który odebrał statuetkę Superbrands 2018 dla marki Continental.

Podczas Gali przyznano Nagrodę Honorową Superbrands, którą otrzymała Janina Ochojska za budowanie pozytywnego wizerunku Polski w świecie niezauważanym. Po raz siódmy w historii Superbrands w Polsce rozdano również nagrody Culture.pl Superbrands, ustanowione przez Instytut Adama Mickiewicza we współpracy z Superbrands Polska z myślą o twórcach i instytucjach kultury, które najskuteczniej wspierają obecność polskiej kultury za granicą. Olga Tokarczuk została wyróżniona za konsekwencję w łączeniu wysokiej jakości artystycznej z aktualnym przekazem emocjonalnym, a Cyfrowa Biblioteka Narodowa POLONA za tworzenie przestrzeni do spotkań z polskim dziedzictwem i kulturą.

O silnej pozycji oraz renomie marki Continental świadczą nie tylko wyniki badania Superbrands, ale także opinie ekspertów. Od 10 lat opony Continental otrzymują najlepsze oceny niemal w każdym liczącym się teście ogumienia. Ponad 700 rekomendacji niezależnych instytucji i magazynów branżowych dowodzą, że produkty tego wiodącego dostawcy rozwiązań dla branży motoryzacyjnej zapewniają najwyższy poziom bezpieczeństwa, komfort jazdy i właściwości jezdne, a także sprawdzają się nawet w najtrudniejszych warunkach drogowych. Marka jest jedną z najczęściej wybieranych przez producentów aut w Europie – obecnie niemal co trzeci samochód wytwarzany na starym kontynencie opuszcza fabrykę na oponach Continental.
Źródło: Continental

Podziel się:

  • Udostępnij na Twitterze(Otwiera się w nowym oknie)
  • Kliknij, aby udostępnić na Facebooku(Otwiera się w nowym oknie)
  • Kliknij, aby udostępnić na Google+(Otwiera się w nowym oknie)

Podobne

Zobacz również

Relacje

Znamy laureatów konkursu o Złoty Medal Grupy MTP na Targach TAROPAK 2021!

Relacje

Zobacz nowości na Targach Taropak!

Popularne posty
  • Poznaj zagrożenia  w technologii logistycznej
  • CHEP i Fresh Logistics Polska wyznaczają nowe kierunki rozwoju w sektorze FMCG
  • Smart Warehouse czyli inteligentne rozwiązania dla magazynów na Modernlog
  • Ogólnopolska inauguracja nowego projektu Waimea Holding S.A.
  • Automatyczne systemy magazynowe Baumalog na targach ITM w Poznaniu
  • Moda spotyka logistykę. Pokaz mody w DHL
  • Tempo zmian przyspiesza, napędzając łańcuchy dostaw
  • Studencka logistyka z godłem Kopernika
  • Logistyka w epoce Permanentnego Niedoboru Zasobów
  • ITM 2019 – arena światowych trendów w przemyśle
Zostań z nami!
Dołącz do naszego newslettera i bądź na bieżąco!
Logistics Manager

MPF sp z o.o.
ul Heleny Szafran 6
60-693 Poznań
NIP: 781-202-69-09
REGON: 520261703

POLITYKA PRYWATNOŚCI

Menu główne

  • Konferencje
  • Webinaria
  • Prenumerata
  • Wydania
  • LM Poleca
  • Kontakt
  • Kategorie

Aktualności

  • Zarządzanie
  • Supply Chain
  • Transport i Spedycja
  • Inteligentne Technologie
  • Magazyn
  • Prawo i Finanse

Kontakt

tel: +48 61 30 70 226
info@logistics-manager.pl

NEWSLETTER

Projekt i realizacja witryny Agencja Interaktywna Horizon 2019

Serwis wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na wykorzystywanie plików cookies. dowiedz się więcej.