Skip to content
Logistics Manager
Logistics Manager
  • Konferencje
  • Webinaria
  • Prenumerata
  • Wydania
  • LM Poleca
  • Kontakt
  • Konferencje
  • Webinaria
  • Prenumerata
  • Wydania
  • LM Poleca
  • Kontakt
  • Kategorie
  • Zarządzanie
  • Supply Chain
  • Transport i Spedycja
  • Inteligentne Technologie
  • Magazyn
  • Prawo i Finanse
Logistics Manager
  • Konferencje
  • Webinaria
  • Prenumerata
  • Wydania
  • LM Poleca
  • Kontakt
  • Kategorie
  • Zarządzanie
  • Supply Chain
  • Transport i Spedycja
  • Inteligentne Technologie
  • Magazyn
  • Prawo i Finanse
Transport i Spedycja

Euromaster już 10 lat na polskim rynku

26 czerwca 2018

Firma Euromaster Polska, należąca do grupy Michelin, w 2018 roku obchodzi 10-lecie działalności marki na polskim rynku.

Z okazji jubileuszu Euromaster przygotował dla swoich klientów i franczyzobiorców wiele atrakcji. Rok rozpoczął się od Wielkiej Loterii Urodzinowej, w której do wygrania było aż 148 nagród,
w tym vouchery na usługi serwisowe, vouchery na opony marki Michelin oraz nagroda główna – bon do biura podróży Itaka na wakacje marzeń. Akcja loteryjna zakończyła się 23.05.2018.

– Rok, w którym obchodzimy jubileusz 10-lecia marki na rynku jest bardzo ważny. Dlatego  też przez cały ten czas będziemy mieli dla naszych franczyzobiorców i klientów wiele atrakcji  i ciekawe promocje. Będziemy również podkreślali naszą przynależność do Grupy Michelin,  co już widać na plakacie 10-lecia – mówi Kamila Kierzek-Mechło, Manager Działu Marketingu i Komunikacji Euromaster.

Coroczne spotkanie franczyzobiorców sieci Euromaster odbyło się w dniach 23-25.05.2018,  w hotelu Marina Golf Club i w dużej mierze poświęcone było świętowaniu jubileuszu. Z okazji 10-lecia działania Euromaster w Polsce firma rozdała wiele nagród za całokształt współpracy  i wsparcia poszczególnych działań. Franczyzobiorcy sieci zostali nagrodzeni m.in. za zakupy, aktywności marketingowe oraz za wkład w rozwój sieci.

– Statuetki przyznane podczas tegorocznego konwentu są szczególnie ważne, ponieważ podkreślają całokształt zaangażowania naszych franczyzobiorców. To uhonorowanie  ich zaangażowania i wkładu w rozwój sieci Euromaster – mówi Mindaugas Kelpsa, Prezes Zarządu Euromaster, i dodaje – Za nami 10 lat pracy nad rozwojem sieci. Kolejne lata będą mocno związane z rozwojem, dywersyfikacją usług i wzmocnieniem siły zakupowej sieci Euromaster.

Jednym z głównych punktów programu spotkania franczyzobiorców były Targi Dostawców, na których wystawiło się ponad 20 wiodących partnerów sieci, od międzynarodowych koncernów do polskich start-upów, m.in. Michelin, Total Polska, ZF Friedrichshafen AG, Varta, Legum oraz Bosch. Dla Franczyzobiorców była to szansa na bliższe poznanie partnerów biznesowych oraz na nawiązanie  relacji handlowych. Ciekawym punktem programu była Gra Targowa, dzięki której franczyzobiorcy bardzo chętnie odwiedzali stoiska targowe.

Coroczny konwent sieci Euromaster to start oficjalnego świętowania 10 urodzin marki w Polsce.

Źródło: Euromaster

Podziel się:

  • Udostępnij na Twitterze(Otwiera się w nowym oknie)
  • Kliknij, aby udostępnić na Facebooku(Otwiera się w nowym oknie)
  • Kliknij, aby udostępnić na Google+(Otwiera się w nowym oknie)

Podobne


Zobacz również

Transport i Spedycja

Cena, terminowość i możliwość monitoringu są najważniejsze przy wyborze dostawców transportowych

Transport i Spedycja

Mobilność 2032: czy jesteś gotowy? – konferencja Webfleet Mobility Conference

Popularne posty
  • Czym różni się praca kierowcy w USA a w Europie?
  • Kabotaż i cross-trade na nowych zasadach w 2022 roku
  • Zmiany w systemie SIPSI
  • Nowy Jedwabny Szlak – szansa dla kolejowych przewozów towarów w Polsce
  • Najbardziej złożony logistycznie transport 953 ton
  • Integre Trans optymalizuje transport z PTV Map&Guide
  • Grupa Geis przejęła oddział Kühne + Nagel w Niemczech
  • Rentowny wzrost na kolejne lata – Strategia Rozwoju OMIDA Logistics
  • ROHLIG SUUS Logistics otworzył w Białymstoku własną agencję celną
  • Transporty project cargo do Japonii
Zostań z nami!
Dołącz do naszego newslettera i bądź na bieżąco!
Logistics Manager

Media4Business sp z o.o.
ul Heleny Szafran 6
60-693 Poznań
NIP: 972-124-23-01
REGON: 302312600

POLITYKA PRYWATNOŚCI

Menu główne

  • Konferencje
  • Webinaria
  • Prenumerata
  • Wydania
  • LM Poleca
  • Kontakt
  • Kategorie

Aktualności

  • Zarządzanie
  • Supply Chain
  • Transport i Spedycja
  • Inteligentne Technologie
  • Magazyn
  • Prawo i Finanse

Kontakt

tel: +48 61 30 70 226
info@logistics-manager.pl

NEWSLETTER

Projekt i realizacja witryny Agencja Interaktywna Horizon 2019

Serwis wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na wykorzystywanie plików cookies. dowiedz się więcej.