Skip to content
Logistics Manager
Logistics Manager
  • Konferencje
  • Webinaria
  • Prenumerata
  • Wydania
  • LM Poleca
  • Kontakt
  • Konferencje
  • Webinaria
  • Prenumerata
  • Wydania
  • LM Poleca
  • Kontakt
  • Kategorie
  • Zarządzanie
  • Supply Chain
  • Transport i Spedycja
  • Inteligentne Technologie
  • Magazyn
  • Prawo i Finanse
Logistics Manager
  • Konferencje
  • Webinaria
  • Prenumerata
  • Wydania
  • LM Poleca
  • Kontakt
  • Kategorie
  • Zarządzanie
  • Supply Chain
  • Transport i Spedycja
  • Inteligentne Technologie
  • Magazyn
  • Prawo i Finanse



Supply Chain

Ponadgabaryty spływają Łabą

10 lipca 2018

Niemiecki operator żeglugi śródlądowej Deutsche Binnenreederei AG (DBR) będący częścią polskiej Grupy Kapitałowej OT Logistics uruchomił regularną linię przewozu ładunków projektowych i ciężkich po Łabie.

Tak zwana linia EPCL (linia do Przewozu Ładunków Ponadgabarytowych po Łabie) zapewnia całoroczne połączenia pomiędzy portami śródlądowymi należącymi do SBO oraz portami morskimi. Wykorzystanie wyspecjalizowanej floty umożliwiło żeglugę na płytkich wodach i skuteczny transport ładunków ponadgabarytowych drogami wodnymi do głębokości 120 cm po rzece Łabie. Barki pchane obsługujące linię EPCL stacjonują w portach SBO, dzięki czemu flota jest gotowa do załadunku w każdej chwili.

Projekt EPCL jest realizowany w ramach zintegrowanej strategii dla Łaby. Przewiduje ona działania optymalizacyjne w przypadku niskiego stanu wód, które mają umożliwić utrzymanie toru wodnego o głębokości co najmniej 140 cm w 345 dni w roku, wg średniej długoterminowej.

Deutsche Binnenreederei AG (DBR) to firma zajmująca się przewozem kontenerów, towarów masowych, ładunków ponadgabarytowych i specjalnych, asystą przy pracach hydrotechnicznych, a także udostępnianiem barek pod magazyny pływające. Dysponuje flotą ponad 300 jednostek pływających, na którą składają się pchacze, barki motorowe i barki pchane oraz jednostki stosowane do realizacji asyst przy pracach hydrotechnicznych. Jest częścią Grupy Kapitałowej OT Logistics – polskiego operatora portowego zajmującego się również transportem, m.in. wodnym.

Uruchomienie linii przewozu ładunków było możliwe dzięki współpracy z Sächsische Binnenhäfen Oberelbe (SBO).

Źródło: OT Logistics

Podziel się:

  • Udostępnij na Twitterze(Otwiera się w nowym oknie)
  • Kliknij, aby udostępnić na Facebooku(Otwiera się w nowym oknie)
  • Kliknij, aby udostępnić na Google+(Otwiera się w nowym oknie)

Podobne

Zobacz również

Supply Chain | Transport i Spedycja

Nowa wersja Ogólnych Polskich Warunków Spedycji

Supply Chain | Transport i Spedycja

CEVA Logistics powiększy swoją flotę pojazdów elektrycznych


Popularne posty
  • Brak IE 599 – Był wywóz, czy go nie było?
  • Łańcuch dostaw – odchudzony czy elastyczny?
  • Urodzinowa loteria DPD Polska
  • Pierwszy w Polsce Punkt Szybkiej Paczki rusza w Poznaniu
  • Logistyka w kontekście pomocy humanitarnej cz. I – Humanitarne łańcuchy dostaw
  • Jak można minimalizować ryzyka związane z przerwami w łańcuchu dostaw?
  • Wspieraj polskie firmy – #zacznijod590
  • DPD Strefa Paczki włączona w struktury DPD Polska Sp. z o.o.
  • Wyzwania stojące przed łańuchem dostaw w dobie pandemii
  • Ciągłość łańcucha dostaw w czasach pandemii
Zostań z nami!
Dołącz do naszego newslettera i bądź na bieżąco!
Logistics Manager

MPF sp z o.o.
ul Heleny Szafran 6
60-693 Poznań
NIP: 781-202-69-09
REGON: 520261703

POLITYKA PRYWATNOŚCI

Menu główne

  • Konferencje
  • Webinaria
  • Prenumerata
  • Wydania
  • LM Poleca
  • Kontakt
  • Kategorie

Aktualności

  • Zarządzanie
  • Supply Chain
  • Transport i Spedycja
  • Inteligentne Technologie
  • Magazyn
  • Prawo i Finanse

Kontakt

tel: +48 61 30 70 226
info@logistics-manager.pl

NEWSLETTER

Projekt i realizacja witryny Agencja Interaktywna Horizon 2019

Serwis wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na wykorzystywanie plików cookies. dowiedz się więcej.