Supply Chain

GLS wprowadza międzynarodową usługę FlexDeliveryService w Wielkiej Brytanii

23 lipca 2018

Wygodne międzynarodowe zakupy online – GLS oferuje szereg dodatkowych opcji dostawy dla odbiorców paczek w coraz większej liczbie krajów. Firma kurierska rozszerzyła zakres usługi FlexDeliveryService o Wielką Brytanię. Obecnie 16 krajów europejskich jest już połączonych ze sobą we wszystkich kierunkach.

 Dzięki międzynarodowej funkcjonalności jaką oferuje usługa FlexDeliveryService przede wszystkim zyskują osoby kupujące online. Niezależnie od kraju, w którym składane jest zamówienie, GLS informuje odbiorców z wyprzedzeniem oraz w lokalnym języku, o planowanej dostawie. Odbiorca korzystając z wielu opcji doręczenia, dostępnych w ramach oferowanej usługi, może kontrolować czas i miejsce dostawy.

W ciągu ostatnich kilku miesięcy usługa została wprowadzona również we Francji, Hiszpanii i Danii. Wielka Brytania to jednak obecnie kraj o największym w Europie rynku e-commerce[1]. W 2016 i 2017 roku około jedna trzecia wszystkich kupujących online w Wielkiej Brytanii nabyła przedmioty z innych krajów europejskich[2], dlatego też szczególnie ważne na tym rynku są opcje doręczenia przesyłek międzynarodowych.

Wkrótce nowe kraje

GLS przygotowuje się już do wprowadzenia elastycznej międzynarodowej dostawy w kolejnych krajach, m.in. w Bułgarii, Grecji, Finlandii, Portugalii, Szwajcarii i we Włoszech. GLS Ireland, który w tej chwili oferuje usługę FlexDeliveryService dla przesyłek eksportowych, wkrótce obejmie nią również paczki importowe, umożliwiając tym samym zarządzanie dostawą przez odbiorców w kraju.

Kraje, w których GLS oferuje usługę FlexDeliveryService:

  1. Austria (AT)
  2. Belgia (BE)
  3. Czechy (CZ)
  4. Dania (DK)
  5. Niemcy (DE)
  6. Hiszpania (ES)
  7. Francja (FR)
  8. Chorwacja (HR)
  9. Węgry (HU)
  10. Luksemburg (LU)
  11. Holandia(NL)
  12. Polska (PL)
  13. Rumunia (RO)
  14. Słowenia (SI)
  15. Słowacja (SK)
  16. Wielka Brytania (UK)

[1] Ecommerce Europe, European Ecommerce Report 2018

[2] Ecommerce Foundation, Ecommerce Report United Kingdom 2018

Źródło: GLS