Skip to content
Logistics Manager
Logistics Manager
  • Konferencje
  • Webinaria
  • Prenumerata
  • Wydania
  • LM Poleca
  • Kontakt
  • Konferencje
  • Webinaria
  • Prenumerata
  • Wydania
  • LM Poleca
  • Kontakt
  • Kategorie
  • Zarządzanie
  • Supply Chain
  • Transport i Spedycja
  • Inteligentne Technologie
  • Magazyn
  • Prawo i Finanse
Logistics Manager
  • Konferencje
  • Webinaria
  • Prenumerata
  • Wydania
  • LM Poleca
  • Kontakt
  • Kategorie
  • Zarządzanie
  • Supply Chain
  • Transport i Spedycja
  • Inteligentne Technologie
  • Magazyn
  • Prawo i Finanse



Transport i Spedycja

Dachser w Polsce zwiększa przychody o 17%

26 lipca 2018

Spółka Dachser Polska, należąca do grupy globalnego operatora logistycznego, w 2017 r. przetransportowała blisko 1,36 mln przesyłek o łącznej masie 492 tys. ton, czyli odpowiednio o 14% i 10% więcej niż w 2016 r. W efekcie firma osiągnęła w ubiegłym roku przychody w wysokości 389,8 mln zł, co oznacza wzrost o 17%.

Wzrosty w wynikach powiązane są z systematycznym rozwojem skali działalności Dachser w Polsce, gdzie operator specjalizuje się w obsłudze eksporterów. W 2017 r. firma uruchomiła 10 dodatkowych bezpośrednich połączeń do Niemiec z niemal wszystkich swoich 8 oddziałów oraz nowe połączenie z Poznania do Danii. Łącznie na koniec ubiegłego roku operator dysponował rozkładem 77 codziennych połączeń drogowych, dających polskim eksporterom dostęp do rynków Europy.

Zapotrzebowanie na obsługę eksportu ciągle rośnie, ponieważ koniunktura w Polsce i w Europie sprzyja rozwojowi biznesu, a dodatkowo siłą napędową dla logistyki jest stale wzrastająca branża e-commerce. Dlatego Dachser regularnie zwiększa listę bezpośrednich połączeń drobnicowych. Kierunkiem numer jeden cały czas są Niemcy – do tego kraju eksportuje się z Polski najwięcej towarów. W 2018 r. będziemy kontynuować rozbudowę naszych stałych połączeń drogowych – zapowiada dr inż. Grzegorz Lichocik, prezes Dachser w Polsce.

Również w obszarze Air & Sea Logistics, Dachser rozwijał nowe połączenia w drobnicy morskiej z Szanghaju i Hongkongu oraz w eksporcie lotniczym.

To był wyjątkowy rok. Nasz wolumen w eksporcie lotniczym wzrósł o ok. 60%. Wynika to z uruchomienia serwisów konsolidacyjnych np. do Pekinu, Chicago, Delhi, Seulu czy Szanghaju. Dzięki temu Dachser zapewnia nowoczesne rozwiązania dla polskich eksporterów działających nie tylko na rynkach unijnych, ale też globalnie – komentuje Robert Pastryk, Dyrektor Generalny Dachser Air & Sea Logistics w Polsce.

Wzrosty w wynikach powiązane są z systematycznym rozwojem skali działalności Dachser w Polsce, gdzie operator specjalizuje się w obsłudze eksporterów. W 2017 r. firma uruchomiła 10 dodatkowych bezpośrednich połączeń do Niemiec z niemal wszystkich swoich 8 oddziałów oraz nowe połączenie z Poznania do Danii. Łącznie na koniec ubiegłego roku operator dysponował rozkładem 77 codziennych połączeń drogowych, dających polskim eksporterom dostęp do rynków Europy.

Zapotrzebowanie na obsługę eksportu ciągle rośnie, ponieważ koniunktura w Polsce i w Europie sprzyja rozwojowi biznesu, a dodatkowo siłą napędową dla logistyki jest stale wzrastająca branża e-commerce. Dlatego Dachser regularnie zwiększa listę bezpośrednich połączeń drobnicowych. Kierunkiem numer jeden cały czas są Niemcy – do tego kraju eksportuje się z Polski najwięcej towarów. W 2018 r. będziemy kontynuować rozbudowę naszych stałych połączeń drogowych – zapowiada dr inż. Grzegorz Lichocik, prezes Dachser w Polsce.

Również w obszarze Air & Sea Logistics, Dachser rozwijał nowe połączenia w drobnicy morskiej z Szanghaju i Hongkongu oraz w eksporcie lotniczym.

To był wyjątkowy rok. Nasz wolumen w eksporcie lotniczym wzrósł o ok. 60%. Wynika to z uruchomienia serwisów konsolidacyjnych np. do Pekinu, Chicago, Delhi, Seulu czy Szanghaju. Dzięki temu Dachser zapewnia nowoczesne rozwiązania dla polskich eksporterów działających nie tylko na rynkach unijnych, ale też globalnie – komentuje Robert Pastryk, Dyrektor Generalny Dachser Air & Sea Logistics w Polsce.

Źródło: Dachser Polska

Podziel się:

  • Udostępnij na Twitterze(Otwiera się w nowym oknie)
  • Kliknij, aby udostępnić na Facebooku(Otwiera się w nowym oknie)
  • Kliknij, aby udostępnić na Google+(Otwiera się w nowym oknie)

Podobne

Zobacz również

Supply Chain | Transport i Spedycja

Nowa wersja Ogólnych Polskich Warunków Spedycji

Supply Chain | Transport i Spedycja

CEVA Logistics powiększy swoją flotę pojazdów elektrycznych


Popularne posty
  • Czym różni się praca kierowcy w USA a w Europie?
  • Kabotaż i cross-trade na nowych zasadach w 2022 roku
  • Zmiany w systemie SIPSI
  • Nowy Jedwabny Szlak – szansa dla kolejowych przewozów towarów w Polsce
  • Bring Linehaul zmienia się w Bring Intermodal
  • Integre Trans optymalizuje transport z PTV Map&Guide
  • Najbardziej złożony logistycznie transport 953 ton
  • Rentowny wzrost na kolejne lata – Strategia Rozwoju OMIDA Logistics
  • Grupa Geis przejęła oddział Kühne + Nagel w Niemczech
  • ROHLIG SUUS Logistics otworzył w Białymstoku własną agencję celną
Zostań z nami!
Dołącz do naszego newslettera i bądź na bieżąco!
Logistics Manager

MPF sp z o.o.
ul Heleny Szafran 6
60-693 Poznań
NIP: 781-202-69-09
REGON: 520261703

POLITYKA PRYWATNOŚCI

Menu główne

  • Konferencje
  • Webinaria
  • Prenumerata
  • Wydania
  • LM Poleca
  • Kontakt
  • Kategorie

Aktualności

  • Zarządzanie
  • Supply Chain
  • Transport i Spedycja
  • Inteligentne Technologie
  • Magazyn
  • Prawo i Finanse

Kontakt

tel: +48 61 30 70 226
info@logistics-manager.pl

NEWSLETTER

Projekt i realizacja witryny Agencja Interaktywna Horizon 2019

Serwis wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na wykorzystywanie plików cookies. dowiedz się więcej.