Skip to content
Logistics Manager
Logistics Manager
  • Konferencje
  • Webinaria
  • Prenumerata
  • Wydania
  • LM Poleca
  • Kontakt
  • Konferencje
  • Webinaria
  • Prenumerata
  • Wydania
  • LM Poleca
  • Kontakt
  • Kategorie
  • Zarządzanie
  • Supply Chain
  • Transport i Spedycja
  • Inteligentne Technologie
  • Magazyn
  • Prawo i Finanse
Logistics Manager
  • Konferencje
  • Webinaria
  • Prenumerata
  • Wydania
  • LM Poleca
  • Kontakt
  • Kategorie
  • Zarządzanie
  • Supply Chain
  • Transport i Spedycja
  • Inteligentne Technologie
  • Magazyn
  • Prawo i Finanse



Transport i Spedycja

Nowe ciągniki holownicze dla produkcji

21 sierpnia 2018

Hyster®, producent sprzętu do obsługi materiałów, zaprezentował dwa nowe modele ciągników holowniczych z fotelem dla operatora. Są przeznaczone dla przemysłu motoryzacyjnego i inżynieryjnego – wszędzie tam, gdzie trzeba dostarczać komponenty do i z linii produkcyjnej. Ich główny cel to zwiększenie produktywności.

Dwie nowości Hyster ® – trzykołowy T7.0HS3 i czterokołowy T8.0HS4 – mogą pochwalić się uciągiem odpowiednio 7000 kg lub 8000 kg.

Nowe ciągniki holownicze Hyster® z fotelem dla operatora oferują moc, wysokie osiągi oraz doskonałe właściwości manewrowe. Przemysł motoryzacyjny w bardzo dużym stopniu zależy od popytu, dlatego niezawodny i efektywny sprzęt do obsługi ładunków ma kluczowe znaczenie dla maksymalnej wydajności działania, pozwalającej spełnić kryteria koncepcji „Just in time”

– mówi Tracy Brooks, Industry Solutions Group Manager z Hyster Europe.

Właściwości manewrowe oba modele zawdzięczają kompaktowej konstrukcji, zabezpieczeniom przed toczeniem wstecznym oraz zewnętrznym przyciskom jazdy manewrowej ułatwiającym podłączenie przyczepy. Oba ciągniki wyposażone są też w regulację prędkości przyśpieszenia i jazdy – serwisant może je ustawić na konsoli.

Te nowe ciągniki holownicze zapewniają liczne funkcje zorientowane na ergonomię, wpływające na doskonałą wydajność produkcyjną podczas długich i wymagających zmian roboczych. Zaliczymy tu pojedynczy stopień, komfortowy fotel z amortyzacją oraz intuicyjne elementy sterowania wózkiem. Model 4-kołowy wyposażony jest również we wspomaganie układu kierowniczego, opcję ogrzewania kabiny oraz zatrzaskiwane drzwi

– dodaje Tracy.

Oba ciągniki Hyster® cechuje solidna konstrukcja ramy, układ sterowania w technologii prądu przemiennego, automatycznie załączany hamulec postojowy przekładni oraz wytrzymałe podzespoły. Konstrukcja modelu czterokołowego zapewnia stabilność na nierównych nawierzchniach.

Funkcje sterowania, takie jak diagnostyka za pośrednictwem ręcznego sterownika, wpływają na niskie koszty eksploatacji. Oba modele są przygotowane pod system telematyczny: można w nich zainstalować system Hyster Tracker do monitorowania wykorzystania sprzętu.

Przestoje z powodu rutynowych czy nieplanowanych prac konserwacyjnych zostały zminimalizowane dzięki łatwemu dostępowi serwisowemu oraz silnikowi jezdnemu w technologii prądu przemiennego z wbudowanym zabezpieczeniem termicznym, mającemu niskie wymagania konserwacyjne.

Dostępne są też opcje dostosowania pojazdów: różne rozmiary baterii i opcje ich wymiany, wybór ogumienia czy drzwi z roletą z PCV. Systemy Hyster® Tugger Train dostępne są również do użytku z gamą ciągników holowniczych, umożliwiając optymalizację dostaw komponentów na linię produkcyjną.

Źródło: Hyster

Podziel się:

  • Udostępnij na Twitterze(Otwiera się w nowym oknie)
  • Kliknij, aby udostępnić na Facebooku(Otwiera się w nowym oknie)
  • Kliknij, aby udostępnić na Google+(Otwiera się w nowym oknie)

Podobne

Zobacz również

Supply Chain | Transport i Spedycja

Nowa wersja Ogólnych Polskich Warunków Spedycji

Supply Chain | Transport i Spedycja

CEVA Logistics powiększy swoją flotę pojazdów elektrycznych


Popularne posty
  • Czym różni się praca kierowcy w USA a w Europie?
  • Kabotaż i cross-trade na nowych zasadach w 2022 roku
  • Zmiany w systemie SIPSI
  • Nowy Jedwabny Szlak – szansa dla kolejowych przewozów towarów w Polsce
  • Bring Linehaul zmienia się w Bring Intermodal
  • Integre Trans optymalizuje transport z PTV Map&Guide
  • Najbardziej złożony logistycznie transport 953 ton
  • Rentowny wzrost na kolejne lata – Strategia Rozwoju OMIDA Logistics
  • Grupa Geis przejęła oddział Kühne + Nagel w Niemczech
  • ROHLIG SUUS Logistics otworzył w Białymstoku własną agencję celną
Zostań z nami!
Dołącz do naszego newslettera i bądź na bieżąco!
Logistics Manager

MPF sp z o.o.
ul Heleny Szafran 6
60-693 Poznań
NIP: 781-202-69-09
REGON: 520261703

POLITYKA PRYWATNOŚCI

Menu główne

  • Konferencje
  • Webinaria
  • Prenumerata
  • Wydania
  • LM Poleca
  • Kontakt
  • Kategorie

Aktualności

  • Zarządzanie
  • Supply Chain
  • Transport i Spedycja
  • Inteligentne Technologie
  • Magazyn
  • Prawo i Finanse

Kontakt

tel: +48 61 30 70 226
info@logistics-manager.pl

NEWSLETTER

Projekt i realizacja witryny Agencja Interaktywna Horizon 2019

Serwis wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na wykorzystywanie plików cookies. dowiedz się więcej.