
Dzisiaj (16 października) rozpoczęło się w Chicago wydarzenie urastające do rangi najważniejszej platformy wymiany doświadczeń i wiedzy na północnoamerykańskim rynku logistycznym. Mowa o konferencji 3PL Value Creation North America Summit zorganizowanej przez firmę doradczą Armstrong & Associates Inc. (A&A), a której jedynym europejskim patronem medialnym są czasopisma: Logistics Manager, Transport Manager i Production Manager.
Szósta edycja konferencji jest niezastąpionym źródłem wiedzy o północnoamerykańskim rynku logistycznym, jego charakterystyce, specyfice, dniu dzisiejszym oraz prognozach i kierunkach rozwoju, przemianach własnościowych i wreszcie innowacyjnych technologiach, które znajdują doskonałe wykorzystanie w zarządzaniu łańcuchami dostaw przyszłości. Prawie 200 uczestników konferencji – najwyższego szczebla managerów przemysłu logistycznego (jak się mówi za oceanem) – ma niepowtarzalną, trzydniową okazję bezpośrednio zadawać pytania, czy po prostu porozmawiać z najważniejszymi osobistościami północnoamerykańskiego świata 3PL (Third-Party Logistics). Sesje konferencyjne odbywają się bowiem w panelach dyskusyjnych, otwartych na interakcję ze środowiskiem logistycznego managementu Ameryki Północnej, zasiadającego na widowni.
To już drugie wydarzenie organizowane przez Evana Armstronga, założyciela i prezydenta A&A – guru światowych badań rynku 3PL (obejmujących 190 krajów świata) i doradztwa w tej branży, któremu patronuje wydawnictwo Media4Business (wydawca trzech wyżej wymienionych czasopism). W połowie maja uczestniczyliśmy w 3PL Value Creation Asia Summit w Hongkongu. Evan Armstrong zainaugurował swoją prelekcją w kwietniu 2018 r. w Warszawie pojawienie się na rynku czasopisma Logistics Manager.