
To premiera pilotażowego programu, wprowadzającego nowy standard obsługi przesyłek kurierskich. Punkt Szybkiej Paczki uruchamia GLS, znacznie poszerzając zakres usług, funkcjonalności i udogodnień dla klientów. Firma odpowiada w ten sposób na błyskawiczny rozwój handlu online.
Najważniejszą nowością w Punkcie Szybkiej Paczki są liczne usługi i udogodnienia, które mają do dyspozycji klienci. Pracownicy punktu pomogą na przykład przygotować paczkę do wysyłki, rampa ułatwia rozładunek lub załadunek przesyłek na samochód, na miejscu jest nawet przymierzalnia, co ucieszy klientów sklepów online zamawiających odzież lub buty. Co ważne, w punkcie można odbierać przesyłki również z usługą CashService, czyli za pobraniem.
Swój pierwszy w Polsce Punkt Szybkiej Paczki firma kurierska uruchamia na poznańskich Ratajach, na osiedlu Oświecenia, jednym z największych kompleksów mieszkaniowych w Poznaniu. Można tam łatwo dojechać komunikacją miejską, dostępny jest też parking. Punkt działa w dogodnych godzinach, od poniedziałku do piątku od 9.30 do 20.00, a w soboty od 9.30 do 15.00. Ciekawostką jest fakt, że GLS Poland debiutował na rynku jako Szybka Paczka, spółka córka Grupy Raben z siedzibą w Poznaniu. Dlatego to nie przypadek, że premiera pilotażowego programu firmy ma miejsce akurat w stolicy Wielkopolski.
Na uruchomienie pierwszego Punktu Szybkiej Paczki warto spojrzeć w szerszym planie, ponieważ nowoczesne usługi kurierskie szybko się zmieniają. Dobrym przykładem jest oferowana przez GLS usługa FlexDeliveryService, dostępna zarówno w przypadku przesyłek krajowych, jak i międzynarodowych (do ponad 20 krajów Europy). Polega ona na tym, że odbiorcy paczek mogą indywidualnie konfigurować opcje dostawy, m.in. zmienić jej datę, zlecić pozostawienie paczki we wskazanym miejscu bez podpisu, doręczenie na nowy adres, do punktu ParcelShop, a teraz również do Punktu Szybkiej Paczki.
źródło: www.gls-group.eu