Skip to content
Logistics Manager
Logistics Manager
  • Konferencje
  • Webinaria
  • Prenumerata
  • Wydania
  • LM Poleca
  • Kontakt
  • Konferencje
  • Webinaria
  • Prenumerata
  • Wydania
  • LM Poleca
  • Kontakt
  • Kategorie
  • Zarządzanie
  • Supply Chain
  • Transport i Spedycja
  • Inteligentne Technologie
  • Magazyn
  • Prawo i Finanse
Logistics Manager
  • Konferencje
  • Webinaria
  • Prenumerata
  • Wydania
  • LM Poleca
  • Kontakt
  • Kategorie
  • Zarządzanie
  • Supply Chain
  • Transport i Spedycja
  • Inteligentne Technologie
  • Magazyn
  • Prawo i Finanse


Transport i Spedycja

Autonomiczny transport pomiędzy centrum logistycznym a portem Volvo Trucks

26 lipca 2019

Autonomiczny, elektryczny i połączony z siecią pojazd Vera od Volvo Trucks wejdzie w skład zintegrowanego rozwiązania do transportu towarów z centrum logistycznego do terminalu portowego w szwedzkim Göteborgu. To wynik nowo nawiązanej współpracy pomiędzy Volvo Trucks i DFDS – firmą działającą w branży transportu morskiego i logistyki.

Celem współpracy jest zastosowanie kilku pojazdów Very w rzeczywistych zadaniach, co umożliwi powstanie połączonego z siecią systemu ciągłego przepływu towarów z centrum logistycznego DFDS do portowego terminalu i dalszej dystrybucji na całym świecie. Zanim to autonomiczne rozwiązanie transportowe stanie się w pełni funkcjonalne, będzie sukcesywnie rozwijane pod względem technologicznym, zarządzania operacjami i dostosowań infrastruktury.

– Transport autonomiczny o niskim poziomie hałasu i braku emisji spalin odegra w przyszłości ważną rolę i będzie korzystny zarówno dla przedsiębiorstwa, jak i społeczeństwa – uważa Mikael Karlsson, wiceprezes ds. rozwiązań autonomicznych w Volvo Trucks. – Uważamy tę współpracę za ważny początek i chcemy stymulować postęp w tej dziedzinie. Prędkość Very może być ograniczona, ale nasza nie. Testy już się rozpoczęły i zamierzamy wdrożyć to rozwiązanie w najbliższych latach – dodaje.


źródło: www.volvotrucks.pl

Podziel się:

  • Udostępnij na Twitterze(Otwiera się w nowym oknie)
  • Kliknij, aby udostępnić na Facebooku(Otwiera się w nowym oknie)
  • Kliknij, aby udostępnić na Google+(Otwiera się w nowym oknie)

Podobne

Zobacz również

Transport i Spedycja

Polska Izba Spedycji i Logistyki: Jakie wyzwania czekają branżę w najbliższych 12 miesiącach?

Transport i Spedycja

Mercedes-Benz Trucks i DACHSER podpisują list intencyjny: zamówienie 50 ciężarówek eActros LongHaul

Popularne posty
  • Czym różni się praca kierowcy w USA a w Europie?
  • Kabotaż i cross-trade na nowych zasadach w 2022 roku
  • Zmiany w systemie SIPSI
  • Nowy Jedwabny Szlak – szansa dla kolejowych przewozów towarów w Polsce
  • Najbardziej złożony logistycznie transport 953 ton
  • Integre Trans optymalizuje transport z PTV Map&Guide
  • Rentowny wzrost na kolejne lata – Strategia Rozwoju OMIDA Logistics
  • Grupa Geis przejęła oddział Kühne + Nagel w Niemczech
  • ROHLIG SUUS Logistics otworzył w Białymstoku własną agencję celną
  • Transporty project cargo do Japonii
Zostań z nami!
Dołącz do naszego newslettera i bądź na bieżąco!
Logistics Manager

MPF sp z o.o.
ul Heleny Szafran 6
60-693 Poznań
NIP: 781-202-69-09
REGON: 520261703

POLITYKA PRYWATNOŚCI

Menu główne

  • Konferencje
  • Webinaria
  • Prenumerata
  • Wydania
  • LM Poleca
  • Kontakt
  • Kategorie

Aktualności

  • Zarządzanie
  • Supply Chain
  • Transport i Spedycja
  • Inteligentne Technologie
  • Magazyn
  • Prawo i Finanse

Kontakt

tel: +48 61 30 70 226
info@logistics-manager.pl

NEWSLETTER

Projekt i realizacja witryny Agencja Interaktywna Horizon 2019

Serwis wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na wykorzystywanie plików cookies. dowiedz się więcej.