Skip to content
Logistics Manager
Logistics Manager
  • Konferencje
  • Webinaria
  • Prenumerata
  • Wydania
  • LM Poleca
  • Kontakt
  • Konferencje
  • Webinaria
  • Prenumerata
  • Wydania
  • LM Poleca
  • Kontakt
  • Kategorie
  • Zarządzanie
  • Supply Chain
  • Transport i Spedycja
  • Inteligentne Technologie
  • Magazyn
  • Prawo i Finanse
Logistics Manager
  • Konferencje
  • Webinaria
  • Prenumerata
  • Wydania
  • LM Poleca
  • Kontakt
  • Kategorie
  • Zarządzanie
  • Supply Chain
  • Transport i Spedycja
  • Inteligentne Technologie
  • Magazyn
  • Prawo i Finanse


Zarządzanie

W 175. rocznicę działalności JF Hillebrand przechodzi rebranding i rozpoczyna ambitny plan rozwoju

16 października 2019

Grupa JF Hillebrand, światowy operator logistyczny specjalizujący się w obsłudze rynku alkoholi i napojów, po tegorocznych obchodach 175-lecia działalności, ogłasza rebranding i dalsze plany rozwoju. 1 października Grupa zmieniła nazwę na Hillebrand, łącząc pod jedną marką wcześniej przejęte spółki Trans Ocean Bulk Logistics i Satellite Logistics Group. Zmianie uległ też logotyp firmy.

Celem rebrandingu jest wzmocnienie marki Grupy Hillebrand na globalnym rynku beverage zgodnie ze strategią rozwoju przyjętą do roku 2023. Połączenie usług, ludzi i kompetencji pod jedną marką Hillebrand, ugruntuje pozycję firmy jako światowego lidera na rynku spedycji, transportu i logistyki piwa, wina, napojów spirytusowych oraz innych płynów alkoholowych, czyli produktów, które wymagają szczególnej uwagi w transporcie. Zmiana nazwy na Hillebrand, łączy się też z odświeżeniem tożsamości marki, która odzwierciedla takie wartości firmy jak: siła, przywództwo, specjalistyczna wiedza, empatia i opieka na każdym etapie procesu. Podkreśleniem są żółte elementy narożne użyte do oprawy loga, symbolizujące obie ręce, których używa się wtedy, kiedy należy obchodzić się ostrożnie z czymś ważnym.  Z kolei hasło „Forwarding Passion” w logotypie Hillebrand, odzwierciedla głębokie zaangażowanie firmy w tworzenie najwyższej jakości usług oraz ludzi, którzy pasjonują się tym co robią i myślą przyszłościowo o potrzebach klientów.

– Marka to nie tylko nazwa, logo czy slogan. Marka żyje w naszym umyśle i jest budowana przez ludzi. A ponieważ nasza historia jest związana z rynkiem winiarskim, który tworzą pasjonaci, Hillebrand przejął też wszystkie wartości z nim związane. To dziedzictwo niesiemy od 175 lat, a pasja jest tym, co nas wyróżnia. Wkładamy całą naszą energię i serce we wszystko, co robimy – powiedziała Ellina Lolis, wiceprezes zarządu Hillebrand Poland.


Ambitny plan rozwoju
Wraz ze zmianą, Hillebrand kontynuuje też realizację ambitnego planu rozwoju. Do 2023 roku, operator zamierza zwiększyć przychody ze sprzedaży usług logistycznych o 22 proc., a volumen obsłużonych towarów o 33 proc. Hillebrand planuje też kolejne przejęcia – od 3 do 5 firm, które pozwolą poszerzyć wachlarz usług i portfolio klientów, m.in. o dostawy komponentów do produkcji tj. słód czy chmiel, stale też rozwija usługi premium, a także usługi dla enoturystyki. Firma nadal będzie koncentrować się na tworzeniu skutecznych rozwiązań poprzez najnowsze technologie, kompleksowość usług i digitalizację.

Hillebrand, jednocząc przejęte wcześniej spółki* – Trans Ocean Bulk Logistics i Satellite Logistics Group, teraz oferuje swoje rozwiązania logistyczne pod jedną marką. Badania przeprowadzone przez niezależną firmę BBDO wskazały, że wszystkie te trzy firmy zostały ocenione przez klientów jako najbardziej kompetentne w swoich dziedzinach w porównaniu do swoich rywali. To tworzy z Hillebrand niekwestionowanego lidera rynku beverage w zakresie transportu, spedycji i logistyki.

źródło: www.hillebrand.com

Podziel się:

  • Udostępnij na Twitterze(Otwiera się w nowym oknie)
  • Kliknij, aby udostępnić na Facebooku(Otwiera się w nowym oknie)
  • Kliknij, aby udostępnić na Google+(Otwiera się w nowym oknie)

Podobne

Zobacz również

Zarządzanie

CHEP z odznaczeniem Top Employer

Zarządzanie

Rekrutacja: klucz do rozwoju branży logistycznej?

Popularne posty
  • Ile kosztuje logistyka?
  • KION Group rozszerza swoją działalność w Polsce
  • 6 edycja Kongresu Bezpieczeństwa Żywności pod hasłem “Innovation and Inspiration”
  • Forum Menedżerów Transportu i Logistyki
  • Branża TSL w obliczu pandemii
  • Logistyczna Układanka
  • Dyrektorzy i managerowie tworzą z Polski centrum kompetencji łańcucha dostaw na skalę Europy
  • Handel w Polsce – kto dziś wygrywa bitwę o jutro?
  • Postępująca digitalizacja usług w dobie koronawirusa
  • GS1 nagradza innowacyjność
Zostań z nami!
Dołącz do naszego newslettera i bądź na bieżąco!
Logistics Manager

MPF sp z o.o.
ul Heleny Szafran 6
60-693 Poznań
NIP: 781-202-69-09
REGON: 520261703

POLITYKA PRYWATNOŚCI

Menu główne

  • Konferencje
  • Webinaria
  • Prenumerata
  • Wydania
  • LM Poleca
  • Kontakt
  • Kategorie

Aktualności

  • Zarządzanie
  • Supply Chain
  • Transport i Spedycja
  • Inteligentne Technologie
  • Magazyn
  • Prawo i Finanse

Kontakt

tel: +48 61 30 70 226
info@logistics-manager.pl

NEWSLETTER

Projekt i realizacja witryny Agencja Interaktywna Horizon 2019

Serwis wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na wykorzystywanie plików cookies. dowiedz się więcej.