
CHEP Polska, firma specjalizująca się w obsłudze łańcucha dostaw, już po raz trzeci otrzymała certyfikat „Top Employer” – przyznawany co roku pracodawcom zachowującym najwyższe standardy w zakresie organizacji pracy. Tytuł „Top Employer 2020” przyznał Top Employers Institute (TEI), międzynarodowy instytut zaangażowany w doskonalenie procesów HR. Przedstawiciele firmy odebrali wyróżnienie podczas ceremonii, która odbyła się 30 stycznia w hotelu DoubleTree by Hilton Hotel & Conference Centre Warsaw. Nagrodę wręczył Adrian Seligman, Chief Commercial Officer w Top Employers Institute.
David Plink, CEO Top Employers Institute, podkreśla: „Wyróżniamy firmy, które poprzez wdrażane praktyki i strategie personalne przyczyniają się od poprawy warunków pracy swoich pracowników. Certyfikowane przez nas firmy stanowią najlepszy przykład autentycznej troski o pracowników oraz działań na rzecz podnoszenia ogólnych warunków pracy. Gratulujemy!”.
Organizacja TEI przyznaje certyfikaty wyłącznie firmom spełniającym najwyższe standardy zarządzania zasobami ludzkimi. Wskaźniki efektywności firmy, uzyskane w wyniku niezależnego audytu zewnętrznego, są później porównywane ze standardami międzynarodowymi. Dzięki analizie możliwości oferowanych pracownikom w dziesięciu obszarach – takich jak: strategia zarządzania talentami i pozyskiwanie ich, przygotowanie miejsc pracy, szkolenia i rozwój, zarządzanie karierą i zmianami na stanowiskach, wynagrodzenie i benefity oraz kultura organizacyjna – program ten pozwala wyłonić najlepszych pracodawców na świecie.
Wraz z polskim oddziałem wyróżnienia „Top Employer” otrzymały również spółki CHEP w Belgii, Francji, Niemczech, Irlandii, Hiszpanii i Wielkiej Brytanii. „Wyróżnienie certyfikatem Top Employer jest dla nas niezwykle ważne w kontekście całego obszaru działań firmy CHEP w Europie. Potwierdza ono wysoki poziom praktyk HR, wdrażanych każdego roku, oraz skuteczność projektów mających wspierać naszych pracowników. Świadczy również o wysokiej jakości pakietu HR, z którego korzystają pracownicy CHEP. Przekłada się to na poziom obsługi i w efekcie – na wyższy poziom zadowolenia naszych klientów” – powiedział Piers Hollier, Vice President, Human Resources w CHEP Europe.
W minionym roku firma CHEP podniosła swoje standardy w dziedzinie integracji i różnorodności, co potwierdza fakt, że już 38,9% stanowisk w kadrze zarządzającej CHEP w Europie zajmują kobiety. Firma dołączyła też do inicjatywy LEAD Europe Network (skupionej na zapewnianiu większego zróżnicowania na stanowiskach kierowniczych), w celu promowania równości płci i integracji europejskiej w sektorze handlu detalicznego i towarów konsumpcyjnych. W swoich strukturach CHEP utworzył również firmową sieć LGBTIQ+.
Thomas Allmark, Director, Inclusion and Diversity, CHEP EMEA, wyjaśnia: „Różnorodność postrzegamy jako nasz mocny atut, który ma fundamentalne znaczenie, bo dzięki niej otrzymujemy wyjątkową mieszankę talentów, kreatywności oraz możliwości, jakie daje to połączenie. Tworzymy przestrzeń, w której każdy może zachować autentyczność i wykorzystywać własne, unikalne umiejętności, doświadczenie i możliwości. W ten sposób tworzymy lepsze miejsce pracy dla naszych pracowników”.
źródło: www.chep.com