Relacje

GLS Poland doceniony w niezale偶nym badaniu klient贸w

26 lutego 2020

Kultura pracy kurier贸w, szybko艣膰 i terminowo艣膰 dostarczania przesy艂ek, a tak偶e sprawny kontakt i dost臋p do informacji zyska艂y najwy偶sze oceny. Firma kurierska zosta艂a wyr贸偶niona w ramach programu Firma Przyjazna Klientowi 2019. Badanie pokazuje te偶, jak zmieniaj膮 si臋 preferencje i oczekiwania klient贸w w tej bran偶y.

Program Firma Przyjazna Klientowi bierze pod uwag臋 rzeczywiste do艣wiadczenia klient贸w.聽 Oceniaj膮 oni przede wszystkim kontakt i wsp贸艂prac臋 z firm膮, poziom og贸lnego zadowolenia z jej us艂ug i produkt贸w, a tak偶e prawdopodobie艅stwo, 偶e polec膮 j膮 innym osobom. Jak wypad艂 GLS Poland? W najnowszej edycji badania w ka偶dym z obszar贸w firma kurierska uzyska艂a oceny na poziomie przynajmniej 87%, a indeks ca艂ego badania (u艣redniony wynik) wyni贸s艂 88%. 聽鈥 Cieszy nas fakt, 偶e klienci GLS najwy偶ej ocenili wysok膮 kultur臋 pracy kurier贸w. Podkre艣lali, 偶e s膮 przyja藕ni, uprzejmi i otwarci. Wysokie oceny zyska艂a te偶 forma oferty. To pokazuje, 偶e gama naszych us艂ug dobrze odpowiada aktualnym oczekiwaniom klient贸w 鈥 m贸wi Ma艂gorzata Markowska, marketing manager GLS Poland.

Klienci, kt贸rzy sk艂onni s膮 rekomendowa膰 GLS Poland innym, podkre艣laj膮 偶e atutami firmy s膮 szybko艣膰 i terminowo艣膰 dostarczania oraz odbierania przesy艂ek (podobnie jak w poprzedniej edycji badania). Pierwszoplanow膮 rol臋 odgrywa r贸wnie偶 szybko艣膰 rozwi膮zywania zg艂aszanych kwestii.

Z badania wynika, 偶e nasi klienci doceniaj膮 sprawny dost臋p do informacji, a tak偶e dobr膮 komunikacj臋 i kontakt z pracownikami, w tym ich rzetelno艣膰 i solidno艣膰. Badanie wyra藕nie potwierdza, 偶e r贸wnie偶 tzw. mi臋kkie kompetencje pracownik贸w maj膮 ogromny wp艂yw na finaln膮 ocen臋 us艂ug firmy kurierskiej 鈥 podkre艣la Ma艂gorzata Markowska.

W por贸wnaniu z poprzednimi edycjami badania mo偶na zauwa偶y膰, 偶e klienci GLS coraz cz臋艣ciej kontaktuj膮 si臋 z firm膮 online, natomiast zmniejsza si臋 procentowy udzia艂 kontakt贸w telefonicznych. 鈥 Jest to oczywi艣cie znak czas贸w. Z drugiej strony, systematycznie inwestujemy w rozwi膮zania cyfrowe w r贸偶nych obszarach dzia艂alno艣ci. Rozw贸j kana艂贸w kontaktu online postrzegamy jako jeden z kluczowych element贸w umo偶liwiaj膮cych udost臋pnianie elastycznych i coraz bardziej spersonalizowanych us艂ug 鈥 dodaje Ma艂gorzata Markowska.

Firma Przyjazna Klientowi to certyfikat w zakresie jako艣ci obs艂ugi, przyznawany na podstawie niezale偶nego badania klient贸w. Nagrody za 2019 rok zosta艂y przyznane pod koniec stycznia podczas gali w siedzibie Fundacji Digital Knowledge Observatory.

Przypomnijmy, 偶e w 2018 roku w ramach badania Operator Logistyczny Roku firma kurierska otrzyma艂a presti偶owe wyr贸偶nienie w kategorii 鈥濫kspresowy serwis krajowy鈥. GLS Poland uzyska艂 r贸wnie偶 tytu艂 Superbrands w ramach projektu, w kt贸rym laureaci wy艂aniani s膮 na podstawie badania konsumenckiego i g艂osowania ekspert贸w.

Grupa GLS to jeden z lider贸w jako艣ci w europejskiej logistyce przesy艂ek. Ca艂a sie膰 operatora, za po艣rednictwem sp贸艂ek-c贸rek oraz partner贸w transportowych, obejmuje 41 kraj贸w w Europie. Firma dzia艂a te偶 na rynkach w USA i Kanadzie.

藕r贸d艂o:聽www.gls-group.eu