Skip to content
Logistics Manager
Logistics Manager
  • Konferencje
  • Webinaria
  • Prenumerata
  • Wydania
  • LM Poleca
  • Kontakt
  • Konferencje
  • Webinaria
  • Prenumerata
  • Wydania
  • LM Poleca
  • Kontakt
  • Kategorie
  • Zarządzanie
  • Supply Chain
  • Transport i Spedycja
  • Inteligentne Technologie
  • Magazyn
  • Prawo i Finanse
Logistics Manager
  • Konferencje
  • Webinaria
  • Prenumerata
  • Wydania
  • LM Poleca
  • Kontakt
  • Kategorie
  • Zarządzanie
  • Supply Chain
  • Transport i Spedycja
  • Inteligentne Technologie
  • Magazyn
  • Prawo i Finanse



Inteligentne Technologie

Nowa generacja wózków z napędem hydrostatycznym do najcięższych zastosowań

17 marca 2020

Jungheinrich zaprezentował na konferencji prasowej „Innovations & Highlights 2020“ dwie nowe serie wózków widłowych z napędem hydrostatycznym. Czołowe wózki spalinowe serii 3 i 4 są dostępne zarówno z silnikiem na olej napędowy, jak i gaz płynny i nadają się do całorocznego użytkowania na zewnątrz i wewnątrz. Dwie serie obejmują łącznie osiem różnych wariantów pojazdów i oferują udźwig od 1,6 t do 3,5 t. Wózki widłowe spełniają unijne wymogi dotyczące emisji spalin poziom V.

Wydajny napęd hydrostatyczny

Wózki widłowe są napędzane nowymi silnikami przemysłowymi Kubota. Nowa koncepcja napędu hydrostatycznego umożliwia szybkie i niezawodne manewrowanie przy zmniejszonym zużyciu energii. Zostało to osiągnięte dzięki zastosowaniu regulowanej pompy osiowej oraz silnika osiowego o zmiennej chłonności. Zdolność pokonywania wzniesień pojazdów obu serii można zwiększyć średnio nawet o 20 procent.

Dzięki zastosowaniu nowej pompy hydraulicznej firma Jungheinrich zwiększyła przepływ oleju w pojazdach o 25 procent, co znacznie podwyższyło wydajność podczas pracy wózka z ciężkim osprzętem.

Bezobsługowość

W celu uniknięcia lub wczesnego wykrycia uszkodzenia silnika w trakcie ciągłego monitorowania pracy silnika sprawdzane są ważne wskaźniki, takie jak poziom oleju silnikowego, poziom i temperatura płynu chłodzącego, a także filtr cząstek stałych i obciążenie filtra powietrza w silniku. Bezobsługowy napęd układu rozrządu napędzany za pośrednictwem kół zębatych zapewnia optymalne warunki dla płynnej pracy. Kosztowna wymiana paska rozrządu odchodzi zatem w przeszłość. Szybki dostęp do wszystkich elementów elektronicznych wózka widłowego za pomocą klapy serwisowej po prawej stronie pojazdu ułatwia prace serwisowe. To jeszcze bardziej zwiększa dostępność pojazdów.

Zwiększone bezpieczeństwo i ergonomia

Powiększony o 25 procent dach panoramiczny wykonany z bezpiecznego szkła w połączeniu z nisko usytuowanym panelem starowania zapewniają znacznie lepszą widoczność oraz umożliwiają bezpieczną i precyzyjną pracę. Wsiadanie i wysiadanie ułatwia operatorowi powiększony o 30 procent stopień. Fotel operatora jest ergonomiczny i funkcjonalny dzięki dodatkowym schowkom, wydajnemu, regulowanemu elektronicznie ogrzewaniu (> 7 kW) i portom USB. 4-calowy wyświetlacz z pięcioma programami jazdy do wyboru i łatwymi do podłączenia systemami wspomagającymi umożliwiają elastyczne dostosowanie wózka do różnych zastosowań.

Łączność

Pojazdy serii VFG 3s i 4s są wyposażone w nową skrzynkę telematyczną Jungheinrich. Dzięki temu klienci mają dostęp do kompleksowych danych o pojazdach i ich użytkowaniu. Dzięki połączeniu floty wózków widłowych, Jungheinrich jest w stanie zaoferować swoim klientom jeszcze lepszą obsługę w przyszłości. Szczegółowe i szybsze informacje o komunikatach błędów pomagają zminimalizować przestoje, skrócić czas reakcji i spełnić  wymagania predykcyjnego utrzymania ruchu (Predictive maintenence), tj. prognozowania awarii i napraw konserwacyjnych. Dzięki Call4Service klienci mogą w dowolnym momencie skontaktować się za pośrednictwem aplikacji lub strony internetowej z Jungheinrich, aby uzyskać kompleksowy przegląd otwartych i wykonanych zleceń serwisowych.

Szeroki wybór modeli

Wśród czołowych wózków spalinowych serii 3s dostępne są trzy model o udźwigu 1,6 t, 1,8 t i 2 t, ze środkiem ciężkości 500 mm. Seria 4s obejmuje pięć typów pojazdów o udźwigu 2,5 t, 3 t i 3,5 t, ze środkiem ciężkości 500 mm oraz z udźwigiem 3 t i 3,5 t, ze środkiem ciężkości 600 mm.

źródło: www.jungheinrich.pl

Podziel się:

  • Udostępnij na Twitterze(Otwiera się w nowym oknie)
  • Kliknij, aby udostępnić na Facebooku(Otwiera się w nowym oknie)
  • Kliknij, aby udostępnić na Google+(Otwiera się w nowym oknie)

Podobne

Zobacz również

Inteligentne Technologie

Premiera nowej publikacji od Sente: Jak wdrożyć system ERP lub WMS w firmie, by projekt zakończył się sukcesem? Praktyczny przewodnik dla właścicieli, dyrektorów i managerów

Inteligentne Technologie

Ferag AG przejmuje firmę dereOida i rewolucjonizuje rozwiązania w dziedzinie intralogistyki

Popularne posty
  • Czym są roboty AGV i jaka jest ich funkcjonalność?
  • Uber Freight wkracza do Polski
  • Transporeon wspiera Ritex Logistics w procesach logistycznych
  • Inteligentne skanowanie dzięki kamerze na widłach
  • Automatyzacja magazynu centralnego Grupy ASMET we współpracy z TGW
  • Triggo – innowacyjny polski pojazd podczas testów na torze
  • Zwinne zarządzanie sposobem na wdrożenie WMS
  • DB Schenker zwiększa bezpieczeństwo
  • Elastyczna automatyzacja
  • DB Schenker zarządza zautomatyzowaną logistyką dla MediaMarkt Szwecja
Zostań z nami!
Dołącz do naszego newslettera i bądź na bieżąco!
Logistics Manager

MPF sp z o.o.
ul Heleny Szafran 6
60-693 Poznań
NIP: 781-202-69-09
REGON: 520261703

POLITYKA PRYWATNOŚCI

Menu główne

  • Konferencje
  • Webinaria
  • Prenumerata
  • Wydania
  • LM Poleca
  • Kontakt
  • Kategorie

Aktualności

  • Zarządzanie
  • Supply Chain
  • Transport i Spedycja
  • Inteligentne Technologie
  • Magazyn
  • Prawo i Finanse

Kontakt

tel: +48 61 30 70 226
info@logistics-manager.pl

NEWSLETTER

Projekt i realizacja witryny Agencja Interaktywna Horizon 2019

Serwis wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na wykorzystywanie plików cookies. dowiedz się więcej.