Skip to content
Logistics Manager
Logistics Manager
  • Konferencje
  • Webinaria
  • Prenumerata
  • Wydania
  • LM Poleca
  • Kontakt
  • Konferencje
  • Webinaria
  • Prenumerata
  • Wydania
  • LM Poleca
  • Kontakt
  • Kategorie
  • Zarządzanie
  • Supply Chain
  • Transport i Spedycja
  • Inteligentne Technologie
  • Magazyn
  • Prawo i Finanse
Logistics Manager
  • Konferencje
  • Webinaria
  • Prenumerata
  • Wydania
  • LM Poleca
  • Kontakt
  • Kategorie
  • Zarządzanie
  • Supply Chain
  • Transport i Spedycja
  • Inteligentne Technologie
  • Magazyn
  • Prawo i Finanse



Koronawirus | Supply Chain

GEFCO Polska wzmacnia środki ochrony w związku z rozprzestrzenianiem się COVID-19

2 kwietnia 2020

GEFCO Polska wprowadziła szereg zmian dla zapewnienia bezpieczeństwa zdrowia pracowników i partnerów oraz zachowania ciągłości realizowania zleceń. Powołany został specjalny zespół kryzysowy do spraw zwalczania zagrożeń związanych z koronawirusem. Jego zadaniem jest monitorowanie, komunikacja i podejmowanie działań stosownych do dynamicznie zmieniającej się sytuacji w Polsce i na świecie.

Powołany zespół kryzysowy to siedmioro doświadczonych managerów, którzy mogą natychmiastowo podejmować wiążące decyzje i wprowadzać potrzebne zmiany. „W GEFCO dbamy o zdrowie naszych pracowników, dostawców i klientów, w związku z tym już wdrożyliśmy wiele środków ochronnych. Dodatkowo, ta bezprecedensowa sytuacja stawia realizację usług transportowych w nowych i wymagających warunkach, do których należy się bardzo szybko dostosować. Każdego dnia nasi pracownicy dokładają wszelkich starań, aby zapewnić kontynuację działalności i ciągłość łańcucha dostaw”  – mówi Tomasz Siwicki, Security Department Manager, GEFCO Polska.

Praca z domu i dezynfekcja

Zespół kryzysowy wprowadził szereg nowych procedur, które muszą być wypełniane zarówno przez pracowników i partnerów GEFCO Polska. Przede wszystkim osoby, które mogą pracować zdalnie zostały wysłane na „home office”. Wszystkim, którzy pracowali w firmie na sprzęcie stacjonarnym zapewniono komputery w domach oraz wysokiej jakości bezpieczne połączenie VPN z systemami GEFCO, aby praca z domu odbywała się bez obciążeń technicznych.

Natomiast pracownicy, którzy wykonują swoje obowiązki na terenie firmy zostali zaopatrzeni w samochody służbowe lub dodatki paliwowe dla samochodów prywatnych, aby nikt nie musiał korzystać z komunikacji publicznej. Przy wejściu do firmy monitorowana jest temperatura zarówno pracowników, partnerów, kierowców jak i wszystkich innych gości. Każdy z pracowników posiada maseczkę ochronną i rękawiczki jednorazowe, a na terenie firmy powstał szereg punktów sanitarnych umożliwiających dezynfekcję. Oprócz komunikacji reguł dotyczących higieny osobistej, wprowadzono również szkolenia i instrukcje np. o tym jak bezpiecznie zakładać i ściągać rękawiczki i maseczki. Dodatkowo wprowadzono zasadę otwartych drzwi, a teren firmy jest systematycznie dezynfekowany. Czyszczone są części wspólne, takie jak klamki, poręcze, włączniki i inne elementy narażone na częstszy kontakt dłoni, a częstotliwość czynności została zwiększona.

Środki ochrony przekazywane partnerom

W myśl zasady „Partners unlimited” GEFCO Polska współpracuje blisko z wszystkimi swoimi klientami, dostawcami i kierowcami. „W porozumieniu z naszymi partnerami ustaliliśmy, że wszyscy kierowcy powinni być zaopatrzeni w środki ochrony indywidualnej, takie jak maseczki, rękawiczki jednorazowe i płyny dezynfekujące. W sytuacji gdy któryś z naszych partnerów nie może zapewnić tego typu środków swoim kierowcom, dostarczamy im wszelkie potrzebne materiały lub pomagamy uzyskać takie środki ochronny od naszych partnerów” – tłumaczy Tomasz Siwicki z GEFCO Polska.

GEFCO stworzyło również specjalne punkty przekazywania dokumentów, tak żeby możliwe było spełnienie wszelkich formalności związanych z transportem bez bezpośredniej interakcji pomiędzy pracownikami i kierowcami. Dostosowano również rotację zmian pracowników magazynowych, aby ograniczyć kontakt personelu do minimum.

„Stale monitorujemy sytuację praktycznie na całym świecie, aby umożliwić realizację transportów i dostosować się do zmiennych warunków i wielu nowych ograniczeń wprowadzanych niemal codziennie przez rządy krajów dotkniętych chorobą COVID-19” – mówi Tomasz Siwicki GEFCO Polska.

źródło: www.gefco.net/pl/

Podziel się:

  • Udostępnij na Twitterze(Otwiera się w nowym oknie)
  • Kliknij, aby udostępnić na Facebooku(Otwiera się w nowym oknie)
  • Kliknij, aby udostępnić na Google+(Otwiera się w nowym oknie)

Podobne

Zobacz również

Koronawirus

Szczepienia 2021 dla cudzoziemców. Co warto wiedzieć?

Koronawirus | Supply Chain

Gwarancja bezpiecznego transportu szczepionek

Popularne posty
  • Jak można minimalizować ryzyka związane z przerwami w łańcuchu dostaw?
  • Wspieraj polskie firmy – #zacznijod590
  • Branża TSL w obliczu pandemii
  • Wyzwania stojące przed łańuchem dostaw w dobie pandemii
  • Postępująca digitalizacja usług w dobie koronawirusa
  • Ciągłość łańcucha dostaw w czasach pandemii
  • Światowa gospodarka po epidemii koronawirusa
  • Geis o sytuacji na rynku w obliczu pandemii
  • Pandemia COVID-19 przyspiesza rozwój branży TSL
  • Koronawirus: Specustawa dla przedsiębiorców w najbliższych dniach
Zostań z nami!
Dołącz do naszego newslettera i bądź na bieżąco!
Logistics Manager

MPF sp z o.o.
ul Heleny Szafran 6
60-693 Poznań
NIP: 781-202-69-09
REGON: 520261703

POLITYKA PRYWATNOŚCI

Menu główne

  • Konferencje
  • Webinaria
  • Prenumerata
  • Wydania
  • LM Poleca
  • Kontakt
  • Kategorie

Aktualności

  • Zarządzanie
  • Supply Chain
  • Transport i Spedycja
  • Inteligentne Technologie
  • Magazyn
  • Prawo i Finanse

Kontakt

tel: +48 61 30 70 226
info@logistics-manager.pl

NEWSLETTER

Projekt i realizacja witryny Agencja Interaktywna Horizon 2019

Serwis wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na wykorzystywanie plików cookies. dowiedz się więcej.