
COVID-19 wpłynął już na życie przeciętnego obywatela jak i na firmy w całej Europie. Ale jak ta sytuacja wpłynęła na działalność europejskich flot komercyjnych?
Firma Webfleet Solutions, znana wcześniej jako TomTom Telematics, jest jednym z wiodących światowych dostawców rozwiązań telematycznych, zajmująca się zarządzaniem flotą oraz telematyką pojazdów. Webfleet Solutions świadczy usługi dla ponad 50 000 klientów na całym świecie, pobierając dane z blisko miliona pojazdów. Należą do nich samochody ciężarowe, autobusy, furgonetki i zwykłe pojazdy osobowe, wykorzystywane w działalności gospodarczej, takiej jak transport, dystrybucja, dostawy do domu, usługi serwisowe, usługi ochrony, służby ratunkowe i wiele innych. Firma przeanalizowała dane dotyczące ruchu pojazdów klientów platformy WEBFLEET z okresu siedmiu ostatnich tygodni, co pozwala ocenić wpływ COVID-19 na ogólną mobilność przedsiębiorstw.
Legenda (wykresy opisane są w języku angielskim):
AKTYWNOŚĆ Wykresy mierzą zmiany aktywności floty komercyjnej (na podstawie podróży klientów Webfleet Solutions) w porównaniu z poziomem aktywności floty komercyjnej w zwykłym tygodniu kalendarzowym.
Punkt ten oznacza rozpoczęcie kluczowych działań rządowych podejmowanych w zakresie przemieszczania się i spotkań towarzyskich w związku z postępującą pandemią. Dla każdego kraju opisany został charakter tych środków. Należy jednak pamiętać, że nie obejmuje to wszystkich środków podjętych w każdym kraju lub wszystkich środków specyficznych dla regionu / miasta podjętych w danych krajach.
źródło: www.webfleet.com/pl_pl/webfleet