
Napędzane silnikami Diesla wózki czołowe Baoli KBD o udźwigu od 5 do 10 ton zostały zmodernizowane pod kątem ograniczeń emisji. Dzięki szeregowi proekologicznych usprawnień pojazdy będą spełniać restrykcyjne wymogi norm EU5.
Dostępne w sezonie letnim 2020 wózki serii Baoli KBD 50-100 o udźwigu od 5 do 10 ton będą spełniać unijne normy emisji EU5. W nowych silnikach zastosowano katalizator oksydacyjny DOC, filtr cząsteczek stałych DPF oraz system selektywnej redukcji katalitycznej SCR. Do zmniejszenia ilości powstających przy pracy zanieczyszczeń przyczynia się także zoptymalizowana konstrukcja miski tłoka i dyszy wtrysku oraz zmodernizowany system zarządzania przepływem powietrza.
Dzięki nowemu, o 20 proc. bardziej skutecznemu systemowi chłodzenia oraz poprawionej transmisji mocy wózki charakteryzują się znacznie większą wydajnością niż poprzedzające je modele. Inżynierowie Baoli ulepszyli także system chłodzenia hamulców, zwiększając tym samym ich trwałość. Szczególny nacisk położono także na komfort i ergonomię pracy operatora i dobrą widoczność we wszystkich kierunkach.
źródło: www.baoli.pl