
Pandemia koronawirusa znacząco wpłynęła na wszystkie gałęzie biznesu. Przy aktualnych wymaganiach i zagrożeniach firmy decydują się na wprowadzenie nowych rozwiązań, które odpowiadają na zapotrzebowanie klientów i gwarantują zachowanie wszelkich środków bezpieczeństwa. Biorąc pod uwagę rosnącą liczbę zarażeń koronawirusem i konieczność ograniczenia kontaktów międzyludzkich do minimum, firma Jungheinrich wprowadziła od 1 czerwca nową usługę – serwis na telefon.
Serwis na telefon umożliwia szybkie i samodzielne usunięcie usterek, które wstrzymują pracę w magazynie klienta. Wystarczy wypełnić i wysłać formularz na stronie internetowej. Po otrzymaniu zgłoszenia pracownik serwisu kontaktuje się z klientem telefonicznie bądź mailowo, podejmuje działania zmierzające do zdiagnozowania usterki i udziela porady dotyczącej jej naprawy bądź zaleca wezwanie technika serwisu. Dzięki instrukcjom doświadczonego specjalisty działu serwisu wiele usterek będzie można usunąć samodzielnie.
Już w pierwszym dniu uruchomienia usługi przyjęte zostały pierwsze zgłoszenie.
Jeśli usterka nie może być usunięta tą drogą, uruchomiana jest standardowa procedura z wizytą technika serwisu w miejscu awarii. W czasie pandemii klienci mogą skorzystać z pomocy technika serwisu na zewnątrz budynku lub zlecić przeprowadzenie konserwacji i naprawy w magazynie Jungheinrich. W ten sposób kontakt z osobami postronnymi jest ograniczony do minimum.
Serwis Jungheinrich zapewnia pełną sprawność wózków widłowych – również w czasach COVID-19. Wprowadzone zostały niezbędne środki bezpieczeństwa, technicy serwisu są wyposażeni w maseczki ochronne, rękawiczki jednorazowe i żele dezynfekcyjne.
źródło: www.jungheinrich.pl