Skip to content
Logistics Manager
Logistics Manager
  • Konferencje
  • Webinaria
  • Prenumerata
  • Wydania
  • LM Poleca
  • Kontakt
  • Konferencje
  • Webinaria
  • Prenumerata
  • Wydania
  • LM Poleca
  • Kontakt
  • Kategorie
  • Zarządzanie
  • Supply Chain
  • Transport i Spedycja
  • Inteligentne Technologie
  • Magazyn
  • Prawo i Finanse
Logistics Manager
  • Konferencje
  • Webinaria
  • Prenumerata
  • Wydania
  • LM Poleca
  • Kontakt
  • Kategorie
  • Zarządzanie
  • Supply Chain
  • Transport i Spedycja
  • Inteligentne Technologie
  • Magazyn
  • Prawo i Finanse



Transport i Spedycja

Dostawa wysokich lotów

2 września 2020

Transport lotniczy jest uważany za najbezpieczniejszy środek przepływu towarów. Przy przewozie ładunków o wysokiej wartości właściwie przygotowana koncepcja bezpieczeństwa, czas oraz konkurencyjność stawek są na wagę złota. Organizacja transportu door-to-door produktów kosmetycznych o nietypowo imponującej dla frachtu lotniczego masie 15 t z USA do Polski stanowiła nie lada wyzwanie. Zespół AsstrA stanął na wysokości zadania proponując Klientowi najkorzystniejszą opcję dostawy.

Na rzecz niemieckiego Klienta w lipcu br. zespół AsstrA przetransportował drogą powietrzną 15 tonowy ładunek ze stanu New Jersey w Stanach Zjednoczonych do Polski w okolice Wrocławia. Na lotnisku w USA załadowano towar na 37 paletach, który lotem bezpośrednim trafił do Niemiec na lotnisko w Hahn.

Kolejnym etapem była odprawa tranzytowa po przylocie ładunku do Niemiec oraz zabezpieczenie celne jego wartości na trasie do Polski w postaci dokumentu T1. Wartość ładunku wynosiła prawie 1 mln USD. Dzięki Partnerowi transportowemu udało się wynegocjować stawkę, która nie rzutowała znacznie na koszty przewozu. Ostatnim etapem był odbiór towaru z lotniska i dostarczenie go transportem drogowym do odbiorcy w Polsce.

Serwis eliminujący lotniska tranzytowe, szybki czas dostawy, konkurencyjne stawki oraz dodatkowe ubezpieczenie wyróżniły usługi lotnicze AsstrA na tle konkurencji i zagwarantowały wygraną w przetargu transportowym. Wliczając czas przeznaczony na odprawę celną dostawa ładunku ze Stanów Zjednoczonych do Polski została zrealizowana w ciągu 5 dni roboczych od momentu otrzymania zlecenia.

„Co jakiś czas otrzymujemy zapytania transportowe, które wymagają niestandardowego rozwiązania. Pod względem poziomu cen frachtów oraz jakości świadczonych usług przewozowych konkurujemy z największymi firmami spedycyjnymi, – opowiada Nicole Statuch, ekspert AsstrA z działu Air Freight. – Gdy tylko otrzymaliśmy zapytanie zaczęliśmy szukać alternatywnych możliwości transportowych. Uruchomiliśmy wszelkie kontakty dzięki czemu udało się zaoferować bezpośredni serwis lotniczy na trasie USA – DE”.

Po przystąpieniu do realizacji zlecenia każde ogniwo w tym łańcuchu transportowym wiedziało o swoich zadaniach. Największym wyzwaniem logistycznym było spięcie całego procesu. Codzienny kontakt z Klientem, agencją celną i firmą transportową był na porządku dziennym. Przy tak dużej wartości towaru należało z wyprzedzeniem przygotować dokumenty, aby nie blokować auta w trakcie procedur w agencji celnej. Transport przesyłek delikatnych i wartościowych na dalekich trasach zagranicznych wymaga pełnej kontroli w czasie przewozu i dobrej komunikacji ze wszystkimi uczestnikami procesu.

Źródło: asstra.pl

Podziel się:

  • Udostępnij na Twitterze(Otwiera się w nowym oknie)
  • Kliknij, aby udostępnić na Facebooku(Otwiera się w nowym oknie)
  • Kliknij, aby udostępnić na Google+(Otwiera się w nowym oknie)

Podobne

Zobacz również

Inteligentne Technologie | Transport i Spedycja

Jakie korzyści niesie za sobą cyfrowe planowanie tras dostaw?

Transport i Spedycja

Pierwsza 40-tonowa ciężarówka z napędem wodorowym już w eksploatacji


Popularne posty
  • Czym różni się praca kierowcy w USA a w Europie?
  • Kabotaż i cross-trade na nowych zasadach w 2022 roku
  • Zmiany w systemie SIPSI
  • Nowy Jedwabny Szlak – szansa dla kolejowych przewozów towarów w Polsce
  • Najbardziej złożony logistycznie transport 953 ton
  • Integre Trans optymalizuje transport z PTV Map&Guide
  • Grupa Geis przejęła oddział Kühne + Nagel w Niemczech
  • Rentowny wzrost na kolejne lata – Strategia Rozwoju OMIDA Logistics
  • ROHLIG SUUS Logistics otworzył w Białymstoku własną agencję celną
  • Transporty project cargo do Japonii
Zostań z nami!
Dołącz do naszego newslettera i bądź na bieżąco!
Logistics Manager

MPF sp z o.o.
ul Heleny Szafran 6
60-693 Poznań
NIP: 781-202-69-09
REGON: 520261703

POLITYKA PRYWATNOŚCI

Menu główne

  • Konferencje
  • Webinaria
  • Prenumerata
  • Wydania
  • LM Poleca
  • Kontakt
  • Kategorie

Aktualności

  • Zarządzanie
  • Supply Chain
  • Transport i Spedycja
  • Inteligentne Technologie
  • Magazyn
  • Prawo i Finanse

Kontakt

tel: +48 61 30 70 226
info@logistics-manager.pl

NEWSLETTER

Projekt i realizacja witryny Agencja Interaktywna Horizon 2019

Serwis wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na wykorzystywanie plików cookies. dowiedz się więcej.