Skip to content
Logistics Manager
Logistics Manager
  • Konferencje
  • Webinaria
  • Prenumerata
  • Wydania
  • LM Poleca
  • Kontakt
  • Konferencje
  • Webinaria
  • Prenumerata
  • Wydania
  • LM Poleca
  • Kontakt
  • Kategorie
  • Zarządzanie
  • Supply Chain
  • Transport i Spedycja
  • Inteligentne Technologie
  • Magazyn
  • Prawo i Finanse
Logistics Manager
  • Konferencje
  • Webinaria
  • Prenumerata
  • Wydania
  • LM Poleca
  • Kontakt
  • Kategorie
  • Zarządzanie
  • Supply Chain
  • Transport i Spedycja
  • Inteligentne Technologie
  • Magazyn
  • Prawo i Finanse



Inteligentne Technologie

STILL umacnia pozycję w segmencie wózków z platformami

17 września 2020

STILL Polska poszerza ofertę o wyposażone w stałą platformę dla operatora: wózek unoszący EXH-D oraz pojazd z podwójnymi widłami EXD-S. Nowości wzmocnią portfolio marki w segmencie kompaktowych pojazdów transportu wewnętrznego.

Najważniejszym wyróżnikiem dwóch nowości STILL Polska jest niezwykle kompaktowa konstrukcja. Obie serie pojazdów, tj. wózki unoszące EXH-S oraz wózki z podwójnymi widłami EXD-S, charakteryzują się całkowitą szerokością wynoszącą 720 mm – o 80 mm mniej niż europaleta! W efekcie sprawdzają się doskonale w wąskich przestrzeniach, na przykład w ciężarówkach i na rampach. Niewielkie rozmiary łączą z ponadprzeciętną wydajnością przeładunkową oraz komfortem i bezpieczeństwem pracy.

Dzięki 5-kołowemu układowi jezdnemu EXH-S 20/25 o udźwigu do 2,5 tony i prędkości maksymalnej do 14 km/h świetnie radzi sobie z szybką obsługą ładunków także na nierównym podłożu, co czyni z niego doskonałe narzędzie do rozładunku ciężarówek w zakładach z rampami. EXD-S 20 jest natomiast elastycznym rozwiązaniem znajdującym zastosowanie zarówno jako: wózek unoszący o udźwigu na poziomie 2 t; środek jednoczesnego transportu 2 palet o masie do 1 tony każda; oraz wózek podnośnikowy o udźwigu 1,4 t i wysokości podnoszenia równej 2 424 mm. Czynności te pojazd może wykonywać z prędkością do 10 km/h.

Oba typy wózków występują z 3 wariantami amortyzowanej platformy dla operatora, w całości w obrysie pojazdu (z wejściem od tyłu – do obsługi ramp; z wejściem od boku – do pracy na dłuższych dystansach i z oparciem – gdy głównym zadaniem jest kompletacja). Jej konstrukcja redukuje wibracje przenoszone na operatora nawet o 40 proc. O ergonomii wózków stanowi także wygodna kierownica STILL Easy Drive, a o ich dostępności – system oszczędności energii STILL Blue-Q oraz możliwość wyposażenia w szybko ładujące się baterie litowo-jonowe. – Stała platforma dla operatora stanowi o komforcie i dobrej ochronie miejsca pracy. Solidna rama ma szczególne znaczenie w zastosowaniach, w których ilość miejsca na manewry jest ściśle ograniczona – na przykład w obsłudze ramp i ciężarówek. Operator w całości pozostaje w obrysie wózka, co minimalizuje ryzyko wypadków. Dzięki przemyślanej konstrukcji EXH-S i EXD-S pomimo to pozostają bardzo kompaktowe i zwrotne – mówi Maik Eckerkunst, product manager STILL ds. techniki magazynowania. – Łącznie z dostępnymi dotychczas EXH-SF i EXD-SF nowości stanowią mocny kwartet dający STILL silną pozycję w segmencie wózków unoszących i tych z podwójnymi widłami. Wyróżniają się bezpieczeństwem pracy, znacznymi udźwigami, sprawnością manewrów na rampach i wydajnością przeładunkową – konkluduje.

źródło: www.still.pl

Podziel się:

  • Udostępnij na Twitterze(Otwiera się w nowym oknie)
  • Kliknij, aby udostępnić na Facebooku(Otwiera się w nowym oknie)
  • Kliknij, aby udostępnić na Google+(Otwiera się w nowym oknie)

Podobne

Zobacz również

Inteligentne Technologie

Standardy GS1 wspierają raportowanie ESG

Inteligentne Technologie

Ferag.skyfall wyznacza nowe standardy

Popularne posty
  • Czym są roboty AGV i jaka jest ich funkcjonalność?
  • Uber Freight wkracza do Polski
  • Transporeon wspiera Ritex Logistics w procesach logistycznych
  • Inteligentne skanowanie dzięki kamerze na widłach
  • Automatyzacja magazynu centralnego Grupy ASMET we współpracy z TGW
  • Triggo – innowacyjny polski pojazd podczas testów na torze
  • Zwinne zarządzanie sposobem na wdrożenie WMS
  • DB Schenker zwiększa bezpieczeństwo
  • Elastyczna automatyzacja
  • DB Schenker zarządza zautomatyzowaną logistyką dla MediaMarkt Szwecja
Zostań z nami!
Dołącz do naszego newslettera i bądź na bieżąco!
Logistics Manager

MPF sp z o.o.
ul Heleny Szafran 6
60-693 Poznań
NIP: 781-202-69-09
REGON: 520261703

POLITYKA PRYWATNOŚCI

Menu główne

  • Konferencje
  • Webinaria
  • Prenumerata
  • Wydania
  • LM Poleca
  • Kontakt
  • Kategorie

Aktualności

  • Zarządzanie
  • Supply Chain
  • Transport i Spedycja
  • Inteligentne Technologie
  • Magazyn
  • Prawo i Finanse

Kontakt

tel: +48 61 30 70 226
info@logistics-manager.pl

NEWSLETTER

Projekt i realizacja witryny Agencja Interaktywna Horizon 2019

Serwis wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na wykorzystywanie plików cookies. dowiedz się więcej.