Skip to content
Logistics Manager
Logistics Manager
  • Konferencje
  • Webinaria
  • Prenumerata
  • Wydania
  • LM Poleca
  • Kontakt
  • Konferencje
  • Webinaria
  • Prenumerata
  • Wydania
  • LM Poleca
  • Kontakt
  • Kategorie
  • Zarządzanie
  • Supply Chain
  • Transport i Spedycja
  • Inteligentne Technologie
  • Magazyn
  • Prawo i Finanse
Logistics Manager
  • Konferencje
  • Webinaria
  • Prenumerata
  • Wydania
  • LM Poleca
  • Kontakt
  • Kategorie
  • Zarządzanie
  • Supply Chain
  • Transport i Spedycja
  • Inteligentne Technologie
  • Magazyn
  • Prawo i Finanse


Supply Chain

DHL Express wprowadza korektę cen na 2021 r.

21 września 2020

DHL Express ogłosił podwyżkę cen, która zacznie obowiązywać od 1 stycznia 2021 r. W porównaniu z 2020 r., w Polsce wzrost wyniesie 6.9%. Ponadto dopłata za element o niestandardowej wadze wyniesie 380 PLN, a dopłata za paletę niepiętrowalną osiągnie wartość 780 PLN. Zmiany te mają na celu zapewnienie ciągłości działania sieci logistycznej i utrzymanie najwyższego standardu usług.

– Jednym z głównych celów DHL Express jest wspieranie naszych klientów w osiąganiu celów biznesowych ich firm, co oznacza dla nas tworzenie i oferowanie rozwiązań oraz usług dopasowanych do ich indywidualnych potrzeb. W związku z tym dokonujemy znacznych inwestycji w rozwój naszej międzynarodowej sieci – mówi Tomasz Buraś, Prezes Zarządu DHL Express Polska.

– Coroczna korekta cen umożliwia nam dalszy rozwój infrastruktury, a jednocześnie pozwala na stosowanie najnowocześniejszych technologii i indywidualnych, najlepszych z możliwych rozwiązań z zakresu procesów dostarczania przesyłek międzynarodowych naszych klientów. W odpowiedzi na zwiększone zapotrzebowanie na specjalistyczną wiedzę z zakresu logistyki, wynikające przede wszystkim z rosnącego rynku e-commerce, zainwestowaliśmy znaczne środki w odnowienie floty naszych samolotów oraz w sortownie, punkty przeładunkowe i pozostałe obiekty wchodzące w skład naszej globalnej sieci logistycznej. Obecne i przyszłe inwestycje pomogą nam, naszym klientom i partnerom, w znacznym stopniu przyczynić się do poprawy śladu ekologicznego – dodaje Tomasz Buraś.


Coroczna korekta cen w DHL Express uwzględnia inflację, wahania kursów walut oraz kosztów administracyjnych związane ze zmianami przepisów, regulacji i standardów bezpieczeństwa. Zmiany te są regularnie wprowadzane przez krajowe i międzynarodowe organy w każdym z ponad 220 krajów i terytoriów, w których działa DHL Express. Korekty cen uzależnione są od lokalnych uwarunkowań i mogą się różnić w zależności od kraju oraz będą miały zastosowanie do wszystkich klientów, w przypadku, gdy pozwalają na to zapisy w umowach.

Z końcem bieżącego roku Wielka Brytania opuści Unię Celną Unii Europejskiej. Choć Grupa Deutsche Post DHL jest przygotowana do radzenia sobie z różnorodnymi barierami i utrudnieniami w handlu, zmiana ta spowoduje poniesienie przez firmę znacznych dodatkowych kosztów operacyjnych. Aby wciąż świadczyć usługi na najwyższym, oczekiwanym przez naszych klientów poziomie, od 1 stycznia 2021 r. będzie pobierana opłata za wszystkie przesyłki eksportowe i importowe podlegające odprawie celnej w wymianie między Wielką Brytanią a krajami Unii Europejskiej. Opierając się na dostępnych obecnie informacjach, planuje się, że opłata zostanie ustalona na poziomie 1,12 PLN za kg, przy czym minimalna stawka wyniesie 22,30 PLN za przesyłkę. Opłata ta może ulec zmianie w zależności od okoliczności.

źródło: www.dhl.com.pl

Podziel się:

  • Udostępnij na Twitterze(Otwiera się w nowym oknie)
  • Kliknij, aby udostępnić na Facebooku(Otwiera się w nowym oknie)
  • Kliknij, aby udostępnić na Google+(Otwiera się w nowym oknie)

Podobne

Zobacz również

Supply Chain

Czy korzystasz z re-commerce – poznaj wyniki badań

Supply Chain

Dachser wśród najbardziej dynamicznych eksporterów w Polsce

Popularne posty
  • Brak IE 599 – Był wywóz, czy go nie było?
  • Urodzinowa loteria DPD Polska
  • Łańcuch dostaw – odchudzony czy elastyczny?
  • Pierwszy w Polsce Punkt Szybkiej Paczki rusza w Poznaniu
  • Logistyka w kontekście pomocy humanitarnej cz. I – Humanitarne łańcuchy dostaw
  • Jak można minimalizować ryzyka związane z przerwami w łańcuchu dostaw?
  • Wspieraj polskie firmy – #zacznijod590
  • Wyzwania stojące przed łańuchem dostaw w dobie pandemii
  • DPD Strefa Paczki włączona w struktury DPD Polska Sp. z o.o.
  • Ciągłość łańcucha dostaw w czasach pandemii
Zostań z nami!
Dołącz do naszego newslettera i bądź na bieżąco!
Logistics Manager

MPF sp z o.o.
ul Heleny Szafran 6
60-693 Poznań
NIP: 781-202-69-09
REGON: 520261703

POLITYKA PRYWATNOŚCI

Menu główne

  • Konferencje
  • Webinaria
  • Prenumerata
  • Wydania
  • LM Poleca
  • Kontakt
  • Kategorie

Aktualności

  • Zarządzanie
  • Supply Chain
  • Transport i Spedycja
  • Inteligentne Technologie
  • Magazyn
  • Prawo i Finanse

Kontakt

tel: +48 61 30 70 226
info@logistics-manager.pl

NEWSLETTER

Projekt i realizacja witryny Agencja Interaktywna Horizon 2019

Serwis wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na wykorzystywanie plików cookies. dowiedz się więcej.