Skip to content
Logistics Manager
Logistics Manager
  • Konferencje
  • Webinaria
  • Prenumerata
  • Wydania
  • LM Poleca
  • Kontakt
  • Konferencje
  • Webinaria
  • Prenumerata
  • Wydania
  • LM Poleca
  • Kontakt
  • Kategorie
  • Zarządzanie
  • Supply Chain
  • Transport i Spedycja
  • Inteligentne Technologie
  • Magazyn
  • Prawo i Finanse
Logistics Manager
  • Konferencje
  • Webinaria
  • Prenumerata
  • Wydania
  • LM Poleca
  • Kontakt
  • Kategorie
  • Zarządzanie
  • Supply Chain
  • Transport i Spedycja
  • Inteligentne Technologie
  • Magazyn
  • Prawo i Finanse
Prawo i Finanse

UPS publikuje wyniki finansowe za trzeci kwartał 2020 r.

30 października 2020

Spółka UPS opublikowała dane dotyczące skonsolidowanych przychodów za trzeci kwartał 2020 r., które wyniosły 21,2 mld USD i były o 15,9% wyższe w porównaniu z analogicznym okresem roku poprzedniego. Skonsolidowany średni wolumen dzienny zwiększył się o 13,5% w ujęciu rok do roku. Zysk netto za kwartał wyniósł 2,0 mld USD, o 11,8% więcej niż w tym samym okresie 2019 r. (w ujęciu skorygowanym wzrost o 10,7%). Zysk operacyjny ukształtował się na poziomie 2,4 mld USD, co oznacza wzrost o 11,0% w porównaniu z trzecim kwartałem ubiegłego roku (w ujęciu skorygowanym wzrost o 9,9%).

Rozwodniony zysk na akcję wyniósł 2,24 USD, a skorygowany rozwodniony zysk na akcję 2,28 USD, zwiększając się o 10,1% w porównaniu z tym samym okresem ubiegłego roku. Wyniki według standardów rachunkowości GAAP obejmowały koszt procesów transformacyjnych przed opodatkowaniem w wysokości 44 mln USD, co odpowiada 0,04 USD na akcję. W analogicznym okresie poprzedniego roku w wynikach według GAAP uwzględniono koszt procesów transformacyjnych przed opodatkowaniem w wysokości 63 mln USD (0,06 USD na akcję rozwodnioną).

– Nasze wyniki dowodzą, że zintegrowana globalna sieć UPS posiada zdolność szybkiego reagowania i dostosowywania swojej działalności w trudnych warunkach pandemii. Pozytywny wpływ na nasze wyniki miał silny popyt na przesyłki z Azji, a także wzrost zapotrzebowania na nasze usługi ze strony małych i średnich przedsiębiorstw – powiedziała Carol Tomé, Dyrektor Generalna UPS. – Pracownicy UPS to bohaterowie dnia codziennego, dzięki którym możliwe jest utrzymanie funkcjonowania światowych łańcuchów dostaw. Chciałabym podziękować całemu zespołowi za dotychczasowe zaangażowanie na rzecz klientów i społeczności, które korzystają z naszych usług.

Segment przesyłek krajowych w Stanach Zjednoczonych

  • Średni wolumen dzienny wzrósł o 13,8% dzięki wzrostom odnotowanym we wszystkich grupach produktowych oraz utrzymaniu się zwiększonego popytu ze strony klientów indywidualnych.
  • Marża operacyjna ukształtowała się na poziomie 8,3%, a skorygowana marża operacyjna wyniosła 8,6%.

Segment przesyłek międzynarodowych

  • Średni wolumen dzienny wzrósł o 12,1% dzięki dwucyfrowej dynamice wzrostu wolumenu przesyłek eksportowych na świecie i utrzymaniu się silnego popytu na przesyłki z Azji.
  • Marża operacyjna ukształtowała się na poziomie 23,6%, a skorygowana marża operacyjna wyniosła 23,8%.

Segment łańcucha dostaw i spedycji towarów

  • Przychody ze sprzedaży wzrosły o 16,5% na skutek dużego popytu na usługi spedycji z Azji.
  • Marża operacyjna ukształtowała się na poziomie 7,6%, a skorygowana marża operacyjna wyniosła 7,7%.

* “Kwoty „skorygowane” stanowią wskaźniki finansowe, które nie są obliczane zgodnie ze standardami rachunkowości GAAP. Więcej informacji na temat wskaźników finansowych obliczanych zgodnie ze standardami rachunkowości innymi niż GAAP, w tym uzgodnienie do najbliżej skorelowanego wskaźnika GAAP, przedstawiono w załączniku do niniejszego komunikatu.

Perspektywy

Spółka UPS nie publikuje prognoz skonsolidowanych przychodów ze sprzedaży i rozwodnionego zysku na akcję ze względu na niepewność co do terminu i tempa poprawy sytuacji gospodarczej. Aktualnie spółka nie jest w stanie przewidzieć wpływu pandemii koronawirusa na swoją działalność ani czasu jej trwania i nie może racjonalnie oszacować wyników swojej działalności operacyjnej w kolejnych kwartałach.

– Nasze podejście wyrażające się hasłem „Lepiej, nie więcej” wpłynęło pozytywnie na wyniki kwartalne, głównie dzięki podjętym przez nas działaniom w zakresie jakości przychodów. Ponadto w ostatnim czasie podjęliśmy nowe inicjatywy mające na celu dalsze ograniczanie kosztów – wyjaśnił Brian Newman, Dyrektor Finansowy UPS.  – Przygotowując się na nadejście czwartego kwartału, współpracujemy z klientami i korzystamy ze sprawdzonych narzędzi, aby kontrolować wolumeny i zwiększać odporność sieci na niekorzystne zmiany. Koncentrujemy się na wypracowaniu dobrych wyników w szczycie sezonu oraz generowaniu zysków gotówkowych.

źródło: www.ups.com

Podziel się:

  • Udostępnij na Twitterze(Otwiera się w nowym oknie)
  • Kliknij, aby udostępnić na Facebooku(Otwiera się w nowym oknie)
  • Kliknij, aby udostępnić na Google+(Otwiera się w nowym oknie)

Podobne


Zobacz również

Prawo i Finanse

Procedura 42, czyli seria niefortunnych wpadek

Prawo i Finanse

Pieniądze to nie wszystko. Inne wymogi mogą nas kosztować więcej

Popularne posty
  • Na co należy zwrócić uwagę przy określaniu wartości celnej towaru?
  • Kabotaż i cross-trade na nowych zasadach w 2022 roku
  • Klasyfikacja taryfowa towarów a Wiążąca informacja stawkowa (WIS)
  • ABC postępowania celnego
  • Światowa gospodarka po epidemii koronawirusa
  • UTA zapowiada urządzenie do opłat drogowych w całej Europie
  • Czesi rezygnują z winiet, stawiając na aplikacje, kamery i Internet
  • Absurdy Pakietu Mobilności
  • Zarządzanie portfolio produktów z wykorzystaniem throughput accounting
  • Pod koniec miesiąca rusza Krajowy Rejestr Elektroniczny Przedsiębiorców Transportu Drogowego
Zostań z nami!
Dołącz do naszego newslettera i bądź na bieżąco!
Logistics Manager

Media4Business sp z o.o.
ul Heleny Szafran 6
60-693 Poznań
NIP: 972-124-23-01
REGON: 302312600

POLITYKA PRYWATNOŚCI

Menu główne

  • Konferencje
  • Webinaria
  • Prenumerata
  • Wydania
  • LM Poleca
  • Kontakt
  • Kategorie

Aktualności

  • Zarządzanie
  • Supply Chain
  • Transport i Spedycja
  • Inteligentne Technologie
  • Magazyn
  • Prawo i Finanse

Kontakt

tel: +48 61 30 70 226
info@logistics-manager.pl

NEWSLETTER

Projekt i realizacja witryny Agencja Interaktywna Horizon 2019

Serwis wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na wykorzystywanie plików cookies. dowiedz się więcej.