Skip to content
Logistics Manager
Logistics Manager
  • Konferencje
  • Webinaria
  • Prenumerata
  • Wydania
  • LM Poleca
  • Kontakt
  • Konferencje
  • Webinaria
  • Prenumerata
  • Wydania
  • LM Poleca
  • Kontakt
  • Kategorie
  • Zarządzanie
  • Supply Chain
  • Transport i Spedycja
  • Inteligentne Technologie
  • Magazyn
  • Prawo i Finanse
Logistics Manager
  • Konferencje
  • Webinaria
  • Prenumerata
  • Wydania
  • LM Poleca
  • Kontakt
  • Kategorie
  • Zarządzanie
  • Supply Chain
  • Transport i Spedycja
  • Inteligentne Technologie
  • Magazyn
  • Prawo i Finanse



Zarządzanie

Dematic organizuje wirtualne wydarzenia dla klientów z prezentacją Mega Distribution Center Grupy Landmark

1 lutego 2021

Dematic kontynuuje swój cykl wydarzeń wirtualnych, organizując 18-go lutego nowy Dzień Klienta. Międzynarodowy detalista, Grupa Landmark, otworzył drzwi swojego nowego, zautomatyzowanego przez Dematic, mega centrum dystrybucyjnego w Dubaju w ZEA. Podczas zwiedzania online obiektu o powierzchni 265 000 m² uczestnicy będą mogli przyjrzeć się z bliska największemu dotychczas systemowi Dematic Multishuttlen® (mającemu ponad 1200 wózków wahadłowych, 94 wind i prawie 950 000 miejsc magazynowych) oraz systemowi do zawieszania odzieży (GOH) z dwoma milionami sztuk odzieży. Odbędą się również prezentacje specjalistów na temat obiecujących produktów i rozwiązań branżowych. Jako międzynarodowe wydarzenie przyciągające uczestników z regionu EMEA, odbędzie się ono w języku angielskim. Kolejny Dzień Klienta Dematic jest już zaplanowany na marzec tego roku. Skupimy się na branży spożywczej, a klientem będzie belgijska sieć sklepów spożywczych, Ahold Delhaize.

„W obecnej sytuacji wydarzenia cyfrowe stały się ważnym narzędziem utrzymywania kontaktu z klientami i przekazywania informacji. Dzięki serii wirtualnych wydarzeń Dematic stworzyliśmy unikalny sposób prezentacji naszych innowacyjnych rozwiązań, a jednocześnie możliwość wglądu w projekty na żywo”, mówi Jessica Heinz, Dyrektor ds. marketingu Dematic Central Europe. Odzew na nasze poprzednie imprezy wyraźnie pokazał, jak duże jest zainteresowanie informacjami dotyczącymi innowacyjnych rozwiązań intralogistycznych mimo braku wydarzeń o charakterze bezpośrednim.

Po raz kolejny decydenci, kierownicy magazynów i menedżerowie łańcucha dostaw mogą spodziewać się obfitującego w informacje programu podczas wirtualnego Dnia Klienta, w tym dyskusji na temat obecnych i przyszłych wyzwań związanych z łańcuchem dostaw. Mamy nadzieję, że ta wymiana pomysłów doda nowego impetu rozwojowi przyszłych rozwiązań. „Uważamy, że wymiana informacji na temat aktualnych wydarzeń na rynku jest kluczem do osiągnięcia sukcesu”, dodaje Heinz.

Punktem kulminacyjnym wydarzenia będzie wirtualna wycieczka po systemach nowego głównego centrum dystrybucyjnego Grupy Landmark w Dubaju. Uczestnicy otrzymają ekskluzywny wgląd w wewnętrzne funkcjonowanie ultranowoczesnego obiektu ze specjalną prezentacją Mihin Shah, Chief Supply Chain Officer w Landmark Group. Będą mogli poznać największy dotychczas system Dematic Multishuttle, mający ponad 1200 wózków wahadłowych, 94 wind i prawie 950 000 miejsc magazynowych na maksymalnie 33 poziomach, dostarczający do 15 000 pojemników na godzinę. Zapoznają się z systemem Dematic GOH, który może pomieścić prawie dwa miliony sztuk odzieży. Ponadto w obiekcie znajduje się magazyn wysokiego składowania palet, będący jednym z największych tego typu magazynów w ZEA.

Podczas tego wyjątkowego wydarzenia online wybitni prelegenci przedstawią również bardziej szczegółowe informacje na temat samego projektu Landmark Group, w tym oprogramowania i usług, oraz zaprezentują przyszłościowe rozwiązania z zakresu intralogistyki.

Więcej informacji na temat tego wydarzenia można znaleźć na stronie: Customer Day Landmark. Możliwa jest tam również bezpłatna rejestracja.

źródło: www.dematic.com/en/

Podziel się:

  • Udostępnij na Twitterze(Otwiera się w nowym oknie)
  • Kliknij, aby udostępnić na Facebooku(Otwiera się w nowym oknie)
  • Kliknij, aby udostępnić na Google+(Otwiera się w nowym oknie)

Podobne

Zobacz również

Magazyn | Zarządzanie

Targi MODERNLOG 2023 – centrum nowoczesnej logistyki

Supply Chain | Zarządzanie

Separacja na linii USA – Chiny nie hamuje rozwoju globalizacji

Popularne posty
  • Ile kosztuje logistyka?
  • KION Group rozszerza swoją działalność w Polsce
  • 6 edycja Kongresu Bezpieczeństwa Żywności pod hasłem “Innovation and Inspiration”
  • Forum Menedżerów Transportu i Logistyki
  • Branża TSL w obliczu pandemii
  • Logistyczna Układanka
  • Dyrektorzy i managerowie tworzą z Polski centrum kompetencji łańcucha dostaw na skalę Europy
  • Handel w Polsce – kto dziś wygrywa bitwę o jutro?
  • Postępująca digitalizacja usług w dobie koronawirusa
  • GS1 nagradza innowacyjność
Zostań z nami!
Dołącz do naszego newslettera i bądź na bieżąco!

Logistics Manager

MPF sp z o.o.
ul Heleny Szafran 6
60-693 Poznań
NIP: 781-202-69-09
REGON: 520261703

POLITYKA PRYWATNOŚCI

Menu główne

  • Konferencje
  • Webinaria
  • Prenumerata
  • Wydania
  • LM Poleca
  • Kontakt
  • Kategorie

Aktualności

  • Zarządzanie
  • Supply Chain
  • Transport i Spedycja
  • Inteligentne Technologie
  • Magazyn
  • Prawo i Finanse

Kontakt

tel: +48 61 30 70 226
info@logistics-manager.pl

NEWSLETTER

Projekt i realizacja witryny Agencja Interaktywna Horizon 2019

Serwis wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na wykorzystywanie plików cookies. dowiedz się więcej.