Skip to content
Logistics Manager
Logistics Manager
  • Konferencje
  • Webinaria
  • Prenumerata
  • Wydania
  • LM Poleca
  • Kontakt
  • Konferencje
  • Webinaria
  • Prenumerata
  • Wydania
  • LM Poleca
  • Kontakt
  • Kategorie
  • Zarządzanie
  • Supply Chain
  • Transport i Spedycja
  • Inteligentne Technologie
  • Magazyn
  • Prawo i Finanse
Logistics Manager
  • Konferencje
  • Webinaria
  • Prenumerata
  • Wydania
  • LM Poleca
  • Kontakt
  • Kategorie
  • Zarządzanie
  • Supply Chain
  • Transport i Spedycja
  • Inteligentne Technologie
  • Magazyn
  • Prawo i Finanse



Zarządzanie

GEFCO podsumowuje CSR 2020

12 maja 2021

Kontynuacja akcji społecznych pomimo pandemii była największym wyzwaniem minionego roku dla około 200 pracowników-wolontariuszy GEFCO Polska. W 2020 roku operator logistyczny zorganizował 80 akcji pomocowych, na które przeznaczył o blisko 10% więcej środków finansowych w porównaniu do 2019 roku. Zwieńczeniem programu CSR 2020 roku jest nagroda jaką GEFCO otrzymało od Fundacji Gajusz za całokształt kilkuletniej współpracy. GEFCO Polska zostało również nominowane do XXIV edycji Konkursu o tytuł Dobroczyńcy Roku.

Głównymi beneficjentami działań społecznych GEFCO Polska w 2020 roku byli Fundacja Gajusz, Stowarzyszenie Monar, Fundacja Rozszczepowe Marzenia, Hospicjum dla Dzieci Dolnego Śląska „Dobra Formuła”, Schronisko dla Bezdomnych Zwierząt w Sosnowcu, a także pracownicy GEFCO Polska w trudniejszej sytuacji losowej.

„GEFCO wyróżnia to, że nie pomagamy doraźnie, ale jesteśmy z fundacjami przez cały rok i staramy się wspierać te organizacje na bieżąco” – podkreśla Tomasz BUJACZ, Kierownik Oddziału Grodzisk Mazowiecki i Łódź oraz szef CSR GEFCO Polska. „Obostrzenia sanitarne utrudniły lub wręcz uniemożliwiły realizację wielu zadań, ale to nie przeszkodziło nam w bardzo szybkiej pomocy dla fundacji po wybuchu pandemii, wsparciu pracowników czy na przykład przekazaniu komputerów i akcesoriów IT do nauki zdalnej” – dodaje.

Wspierane przez GEFCO fundacje otrzymały także środki ochronne oraz dezynfekcyjne, gdy o dostęp do nich było bardzo trudno. Dodatkową inicjatywą było wsparcie Centrum Terapii i Pomocy Dziecku i Jego Rodzinie, działającego na rzecz dzieci skrzywdzonych i ciężko doświadczonych przez los. W ramach pomocy GEFCO wykupiło licencje komputerowe na testy psychologiczne, a pozostałe środki przeznaczyło na porady psychoterapeutyczne dla dzieci i młodzieży.

W pandemicznym 2020 roku Komitet CSR GEFCO Polska zdecydował również o zmianie bloku akcji dodatkowych na program wsparcia pracowników w walce z koronawirusem. Większość pracowników GEFCO Polska mogła pracować zdalnie, natomiast pozostali – zatrudnieni w magazynach i członkowie zespołów operacyjnych – pracowali w oddziałach i tym osobom było dedykowane wsparcie. Dodatkowym działaniem była publikacja newslettera o pracy w pandemii oraz inicjatywach pracowników, na przykład zaprojektowaniu i wykonaniu przez pracownika GEFCO maseczki ochronnej. Ta sama osoba wygenerowała największą liczbę kilometrów w akcji charytatywnej GEFCO, w której za każdy aktywnie pokonany kilometr firma powiększa o złotówkę budżet dla Fundacji Gajusz.

„Pomimo pandemii liczba wolontariuszy w GEFCO się nie zmieniła. To, że nasi pracownicy nie mogli uczestniczyć bezpośrednio w akcjach, wymagało stworzenia nowych schematów wolontariatu w oddziałach GEFCO oraz poświęcenia i znalezienia jeszcze więcej czasu. Tylko sama akcja świąteczna dla Fundacji Gajusz wiązała się z ponad miesiącem pracy dużego zespołu. Covid-19 nie zatrzymał aktywności CSR GEFCO, zmienił się jedynie nasz schemat działania” – podsumowuje Tomasz BUJACZ.

źródło: www.pl.gefco.net/pl/

 

Podziel się:

  • Udostępnij na Twitterze(Otwiera się w nowym oknie)
  • Kliknij, aby udostępnić na Facebooku(Otwiera się w nowym oknie)
  • Kliknij, aby udostępnić na Google+(Otwiera się w nowym oknie)

Podobne

Zobacz również

Magazyn | Zarządzanie

Targi MODERNLOG 2023 – centrum nowoczesnej logistyki

Supply Chain | Zarządzanie

Separacja na linii USA – Chiny nie hamuje rozwoju globalizacji

Popularne posty
  • Ile kosztuje logistyka?
  • KION Group rozszerza swoją działalność w Polsce
  • 6 edycja Kongresu Bezpieczeństwa Żywności pod hasłem “Innovation and Inspiration”
  • Forum Menedżerów Transportu i Logistyki
  • Branża TSL w obliczu pandemii
  • Logistyczna Układanka
  • Dyrektorzy i managerowie tworzą z Polski centrum kompetencji łańcucha dostaw na skalę Europy
  • Handel w Polsce – kto dziś wygrywa bitwę o jutro?
  • Postępująca digitalizacja usług w dobie koronawirusa
  • GS1 nagradza innowacyjność
Zostań z nami!
Dołącz do naszego newslettera i bądź na bieżąco!

Logistics Manager

MPF sp z o.o.
ul Heleny Szafran 6
60-693 Poznań
NIP: 781-202-69-09
REGON: 520261703

POLITYKA PRYWATNOŚCI

Menu główne

  • Konferencje
  • Webinaria
  • Prenumerata
  • Wydania
  • LM Poleca
  • Kontakt
  • Kategorie

Aktualności

  • Zarządzanie
  • Supply Chain
  • Transport i Spedycja
  • Inteligentne Technologie
  • Magazyn
  • Prawo i Finanse

Kontakt

tel: +48 61 30 70 226
info@logistics-manager.pl

NEWSLETTER

Projekt i realizacja witryny Agencja Interaktywna Horizon 2019

Serwis wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na wykorzystywanie plików cookies. dowiedz się więcej.