Skip to content
Logistics Manager
Logistics Manager
  • Konferencje
  • Webinaria
  • Prenumerata
  • Wydania
  • LM Poleca
  • Kontakt
  • Konferencje
  • Webinaria
  • Prenumerata
  • Wydania
  • LM Poleca
  • Kontakt
  • Kategorie
  • Zarządzanie
  • Supply Chain
  • Transport i Spedycja
  • Inteligentne Technologie
  • Magazyn
  • Prawo i Finanse
Logistics Manager
  • Konferencje
  • Webinaria
  • Prenumerata
  • Wydania
  • LM Poleca
  • Kontakt
  • Kategorie
  • Zarządzanie
  • Supply Chain
  • Transport i Spedycja
  • Inteligentne Technologie
  • Magazyn
  • Prawo i Finanse



Supply Chain

Nowe hasło marki FM Logistic – „Supply Change”

24 czerwca 2021

Oficjalna prezentacja nowego hasła odbędzie się 29 czerwca br. podczas zorganizowanego dla klientów spotkania poświęconego modelom zrównoważonego łańcucha dostaw. Podczas wydarzenia wystąpią m.in. Paul Polman i Bertrand Piccard.

29 czerwca 2021 r. FM Logistic zaprezentuje nowe hasło marki: „Supply Change”. Będzie to także nazwa spotkania, poświęconego modelom zrównoważonego łańcucha dostaw. Nowa dewiza firmy zastąpi dotychczasową: “The way of excellence between you and your clients” („Droga do doskonałości między Tobą a Twoimi klientami”).

“Supply Change” jest przede wszystkim wezwaniem do przekształcenia łańcuchów dostaw w taki sposób, aby ułatwiały odpowiedzialną konsumpcję i przyczyniały się do budowania zrównoważonej gospodarki. Wyraża także wolę FM Logistic do odegrania istotnej roli w tej transformacji. Nowe hasło jest także odzwierciedleniem zmian już wprowadzanych w FM Logistic. Założona w 1967 roku firma rodzinna, początkowo specjalizująca się w transporcie, dostarcza  obecnie rozwiązania w zakresie strategii omnichannel dla  60% swoich klientów.

„FM Logistic chce wyznaczać najwyższe standardy w zrównoważonym łańcuchu dostaw omnichannel. Dotykający nas w ostatnich miesiącach podwójny, gospodarczy i zdrowotny, wstrząs stanowi wyjątkową okazję do ponownej oceny działania łańcucha dostaw. Oprócz oczekiwanej solidności, sprawności, szybkości i rentowności, musi również być bardziej zrównoważony i nastawiony na współpracę. Nowe hasło firmowe „Supply Change” wyraża wolę wspierania naszych klientów i partnerów, prywatnych i publicznych, w działaniach zmierzających w tym kierunku oraz zbiorowego oddziaływania na otoczenie” ‒ powiedział Jean-Christophe Machet, CEO FM Logistic.

Nowe hasło marki będzie stopniowo wprowadzane w kolejnych miesiącach bieżącego roku. Jako pierwsi zapoznali się z nim uczestnicy cyklu wirtualnych spotkań, 1800 dyrektorów i menedżerów grupy FM Logistic. Spotkania „Digital Management Week” zostały zorganizowane w dniach 7‒11 czerwca br.

We wtorek 29 czerwca w godzinach 9.00‒11.30, firma organizuje hybrydowe (częściowo off i online’owe) spotkanie pod nazwą „Supply Change Event”. Klienci i partnerzy biznesowi operatora są zaproszeni do udziału w dyskusji: „Czy łańcuch dostaw może stać się dźwignią umożliwiającą budowanie sprawiedliwych i zrównoważonych modeli biznesowych?”

Podczas “Supply Change Event” gościnnie wystąpią prelegenci: Paul Polman, były prezes firmy Unilever, współzałożyciel i prezes Imagine oraz Bertrand Piccard, prezes Fundacji Solar Impulse. Dołączą oni do pięciorga członków komitetu wykonawczego FM Logistic, wśród których będą: Jean-Christophe Machet, CEO FM Logistic, oraz Béatrice Ogée, Sales and Marketing Director

Wprowadzanie nowego hasła obejmuje także kampanię reklamową na LinkedIn, nową stronę internetową (wrzesień) oraz opublikowanie w najbliższym czasie białej księgi. Ponadto pod koniec września 2021 FM Logistic zamierza przedstawić prasie swój plan strategiczny.

Konferencja Supply Change jest bezpłatna. Można w niej wziąć udział po zarejestrowaniu się na stronie https://info.fmlogistic.com/supply-change

 

Podziel się:

  • Udostępnij na Twitterze(Otwiera się w nowym oknie)
  • Kliknij, aby udostępnić na Facebooku(Otwiera się w nowym oknie)
  • Kliknij, aby udostępnić na Google+(Otwiera się w nowym oknie)

Podobne

Zobacz również

Supply Chain | Zarządzanie

Separacja na linii USA – Chiny nie hamuje rozwoju globalizacji

Supply Chain | Transport i Spedycja

Z Bangladeszu do Polski – nowa oceaniczna linia drobnicowa


Popularne posty
  • Brak IE 599 – Był wywóz, czy go nie było?
  • Urodzinowa loteria DPD Polska
  • Łańcuch dostaw – odchudzony czy elastyczny?
  • Pierwszy w Polsce Punkt Szybkiej Paczki rusza w Poznaniu
  • Logistyka w kontekście pomocy humanitarnej cz. I – Humanitarne łańcuchy dostaw
  • Jak można minimalizować ryzyka związane z przerwami w łańcuchu dostaw?
  • Wspieraj polskie firmy – #zacznijod590
  • DPD Strefa Paczki włączona w struktury DPD Polska Sp. z o.o.
  • Wyzwania stojące przed łańuchem dostaw w dobie pandemii
  • Ciągłość łańcucha dostaw w czasach pandemii
Zostań z nami!
Dołącz do naszego newslettera i bądź na bieżąco!
Logistics Manager

MPF sp z o.o.
ul Heleny Szafran 6
60-693 Poznań
NIP: 781-202-69-09
REGON: 520261703

POLITYKA PRYWATNOŚCI

Menu główne

  • Konferencje
  • Webinaria
  • Prenumerata
  • Wydania
  • LM Poleca
  • Kontakt
  • Kategorie

Aktualności

  • Zarządzanie
  • Supply Chain
  • Transport i Spedycja
  • Inteligentne Technologie
  • Magazyn
  • Prawo i Finanse

Kontakt

tel: +48 61 30 70 226
info@logistics-manager.pl

NEWSLETTER

Projekt i realizacja witryny Agencja Interaktywna Horizon 2019

Serwis wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na wykorzystywanie plików cookies. dowiedz się więcej.