Skip to content
Logistics Manager
Logistics Manager
  • Konferencje
  • Webinaria
  • Prenumerata
  • Wydania
  • LM Poleca
  • Kontakt
  • Konferencje
  • Webinaria
  • Prenumerata
  • Wydania
  • LM Poleca
  • Kontakt
  • Kategorie
  • Zarządzanie
  • Supply Chain
  • Transport i Spedycja
  • Inteligentne Technologie
  • Magazyn
  • Prawo i Finanse
Logistics Manager
  • Konferencje
  • Webinaria
  • Prenumerata
  • Wydania
  • LM Poleca
  • Kontakt
  • Kategorie
  • Zarządzanie
  • Supply Chain
  • Transport i Spedycja
  • Inteligentne Technologie
  • Magazyn
  • Prawo i Finanse



Inteligentne Technologie

GS1 nagradza innowacyjność i inspiruje do cyfryzacji procesów

2 września 2021

Wystartowała trzecia edycja konkursu Kod Innowacji. Nagroda za najlepsze wdrożenie standardów GS1 ma wyróżnić firmy, które osiągnęły największe korzyści z innowacyjnych wdrożeń wykorzystujących rozwiązania GS1.

Niezależne jury złożone z ekspertów i autorytetów branżowych przyzna nagrody za innowacyjne wdrożenia standardów GS1, które miały miejsce w okresie od 1 lipca 2019 roku do 1 września 2021 roku. Trafią one do przedsiębiorstw jako nagrody w dwóch kategoriach: duże i małe firmy.

W skład jury wchodzą:

  • dr hab. profesor nadzw. SGH Halina Brdulak– Szkoła Główna Handlowa
  • dr hab. Arkadiusz Kawa – Sieć Łukasiewicz – Instytut Logistyki i Magazynowania
  • Patrycja Sas-Staniszewska – Izba e-Handlu
  • dr Aleksandra Stanek-Kowalczyk – Szkoła Główna Handlowa, Sapere
  • Joanna Redmer – GS1 Polska
  • dr inż. Elżbieta Hałas – GS1 Polska

Nagrody zostaną wręczone podczas konferencji online Kod Innowacji, która odbędzie się 17 listopada 2021 roku w Warszawie, w studio ICAN Polska. Chęć udziału w konkursie można zgłaszać do 1 października 2021 roku poprzez formularz znajdujący się na stronie www.kodinnowacji.pl.

W dwóch poprzednich edycjach konkursu nagrodzono: m.in. Allegro, Bio Market, Carrefour Polska, Makro Cash & Carry, Decathlon Polska, HTL Strefa, PEKAES, Raben Logistics Polska oraz Uniwersyteckie Centrum Kliniczne w Gdańsku.

W konkursie przyznawana jest także nagroda publiczności. W 2018 roku w głosowaniu online wzięło udział ponad 1600 osób, a wyłonionym laureatem została firma Fresh Logistics.
Z kolei w 2019 roku 1100 internautów oddało głos na firmę PKS Gdańsk-Oliwa.

„Pandemia przyspieszyła cyfryzację. Niektóre firmy zostały postawione przed faktem dokonanym: mogły digitalizować działalność – lub ją zamknąć. Celem GS1 Polska jest pomoc polskim przedsiębiorstwom w cyfryzacji procesów. Chcemy wykorzystać know-how ze 115 krajów, w których działa GS1, a także lokalne doświadczenia i badania rynku, by przygotować firmy do zmiany, bez względu na ich wielkość i budżet. Konferencja Kod Innowacji ma za zadanie zainspirować do działania, pokazując kierunki zmian i narzędzia oraz konkretne przykłady rozwiązań” – komentuje Joanna Redmer, Prezes Zarządu GS1 Polska.

Konferencji Kod Innowacji towarzyszyć będzie prezentacja eksperta od cyfryzacji  i debata na temat doświadczeń firm w podejściu do  cyfrowych wyzwań. Swoim ponad dwudziestoletnim doświadczeniem podzieli się Paweł Motyl, menedżer, doradca, trener specjalizujący się w tematach związanych z efektywnym przywództwem oraz zmianach w  zarządzaniu strategicznym w dobie transformacji cyfrowej.

Z kolei podczas debaty online Członkowie Rady Systemu GS1 Polska podzielą się doświadczeniami swoich firm z digitalizacji procesów transformacji cyfrowej. Przedstawiciele takich firm jak Grupa Raben, Hebe, Maspex, Sephora i Tubądzin opowiedzą, jak efektywnie przeprowadzić cyfryzację w firmie i gdzie pomocą mogą służyć standardy GS1.

„Tegoroczna, trzecia edycja Kodu Innowacji, została skierowana do szerokiego grona odbiorców,  Uczestników Systemu GS1 w Polsce, zarówno firm dużych, jak i małych. Chcemy bowiem zainicjować ogólnokrajową dyskusję dotyczącą tego, jak standardy GS1 mogą wspierać firmy w cyfryzacji procesów. Wierzymy, że debata na ten temat, prowadzona w gronie ekspertów, pomoże dostrzec uczestnikom konferencji zarówno korzyści, jak i wyzwania digitalizacji. Tym samym lepiej przygotuje ich do zmiany, która z pewnością czeka wszystkie przedsiębiorstwa w najbliższym czasie” – dodaje dr inż. Elżbieta Hałas, Członkini Zarządu GS1 Polska.

Patronat medialny nad wydarzeniem objęły takie czasopisma i portale jak: „TSL Biznes”, „Logistics Manager”, „Logistyka”, „Top Logistyk”, „Magazynowanie i dystrybucja”, Pracuj w logistyce, logistyczny.com.

GS1 Polska to organizacja krajowa zrzeszona w międzynarodowej organizacji GS1. Rozwija i wdraża międzynarodowe standardy identyfikacyjne i komunikacyjne, z których najbardziej znanym jest kod kreskowy. Kod kreskowy to wg BBC jedna z 50 rzeczy (zaraz za iPhonem), które w największym stopniu przyczyniły się do powstania współczesnego handlu. Nie bez powodu, ponieważ aktualnie na świecie skanowanych jest minimum 6 miliardów produktów dziennie. Kod kreskowy jest tylko jednym ze standardów GS1 szeroko wdrażanych w biznesie. Pomagają one nie tylko poprawić efektywność procesów w firmach, ale także zwiększyć ich przewagę konkurencyjną.

Więcej informacji na temat konkursu znajduje się tutaj: www.kodinnowacji.pl

Podziel się:

  • Udostępnij na Twitterze(Otwiera się w nowym oknie)
  • Kliknij, aby udostępnić na Facebooku(Otwiera się w nowym oknie)
  • Kliknij, aby udostępnić na Google+(Otwiera się w nowym oknie)

Podobne

Zobacz również

Inteligentne Technologie

Premiera nowej publikacji od Sente: Jak wdrożyć system ERP lub WMS w firmie, by projekt zakończył się sukcesem? Praktyczny przewodnik dla właścicieli, dyrektorów i managerów

Inteligentne Technologie

Ferag AG przejmuje firmę dereOida i rewolucjonizuje rozwiązania w dziedzinie intralogistyki

Popularne posty
  • Czym są roboty AGV i jaka jest ich funkcjonalność?
  • Uber Freight wkracza do Polski
  • Transporeon wspiera Ritex Logistics w procesach logistycznych
  • Inteligentne skanowanie dzięki kamerze na widłach
  • Automatyzacja magazynu centralnego Grupy ASMET we współpracy z TGW
  • Triggo – innowacyjny polski pojazd podczas testów na torze
  • Zwinne zarządzanie sposobem na wdrożenie WMS
  • DB Schenker zwiększa bezpieczeństwo
  • Elastyczna automatyzacja
  • DB Schenker zarządza zautomatyzowaną logistyką dla MediaMarkt Szwecja
Zostań z nami!
Dołącz do naszego newslettera i bądź na bieżąco!
Logistics Manager

MPF sp z o.o.
ul Heleny Szafran 6
60-693 Poznań
NIP: 781-202-69-09
REGON: 520261703

POLITYKA PRYWATNOŚCI

Menu główne

  • Konferencje
  • Webinaria
  • Prenumerata
  • Wydania
  • LM Poleca
  • Kontakt
  • Kategorie

Aktualności

  • Zarządzanie
  • Supply Chain
  • Transport i Spedycja
  • Inteligentne Technologie
  • Magazyn
  • Prawo i Finanse

Kontakt

tel: +48 61 30 70 226
info@logistics-manager.pl

NEWSLETTER

Projekt i realizacja witryny Agencja Interaktywna Horizon 2019

Serwis wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na wykorzystywanie plików cookies. dowiedz się więcej.