Skip to content
Logistics Manager
Logistics Manager
  • Konferencje
  • Webinaria
  • Prenumerata
  • Wydania
  • LM Poleca
  • Kontakt
  • Konferencje
  • Webinaria
  • Prenumerata
  • Wydania
  • LM Poleca
  • Kontakt
  • Kategorie
  • Zarządzanie
  • Supply Chain
  • Transport i Spedycja
  • Inteligentne Technologie
  • Magazyn
  • Prawo i Finanse
Logistics Manager
  • Konferencje
  • Webinaria
  • Prenumerata
  • Wydania
  • LM Poleca
  • Kontakt
  • Kategorie
  • Zarządzanie
  • Supply Chain
  • Transport i Spedycja
  • Inteligentne Technologie
  • Magazyn
  • Prawo i Finanse


Zarządzanie

Kto odpowiada za szkolenia działów sprzedaży w Twojej firmie? Agenda National Sales Congress

8 września 2021

Według raportu Sales Enablement PRO Analytics z 2021r. to managerowie sprzedaży (65% wskazań wśród ankietowanych) odpowiadają za edukację pracowników działu handlowego. Zatem głównym zadaniem działów wsparcia sprzedaży, HR i zarządów firm jest wspieranie managerów szkoleniami i narzędziami, aby posiadali najbardziej aktualną wiedzę i mogli skutecznie wprowadzać dobre praktyki w całym dziale.

Według uczestników grupy fokusowej niektórzy managerowie mogą mieć trudności z przyjęciem systematycznego programu coachingowego przez brak odpowiednich szkoleń.

Program National Sales Congress został stworzony z myślą o tym, aby dostarczać kompleksową wiedzę managerom sprzedaży z zakresu budowania skutecznych strategii i zarządzania sprzedażą, dostarcza również wiedzy stricte sprzedażowej. Dodatkowym elementem wydarzenia jest moderowany networking biznesowy, który pozwoli na wymianę doświadczeń wśród 500 uczestników – specjalistów, managerów i dyrektorów sprzedaży, świadomych trendów i potrzeby nieustannego rozwoju.


Już 14 września 2021 roku we Wrocławskim Centrum Kongresowym odbędzie się kolejna edycja wydarzenia dedykowanego managerom i dyrektorom sprzedaży, a także właścicielom firm, którzy samodzielnie zarządzają procesami sprzedażowymi.

 

National Sales Congress – merytoryka przede wszystkim

National Sales Congress odpowiada na najważniejsze potrzeby branży. Filarami wydarzenia są dwie ścieżki przewodnie – sprzedaż i zarządzanie sprzedażą. Dzięki takiemu holistycznemu podejściu, uczestnicy mają nie tylko skompresowaną dawkę wiedzy, ale również inspiracji. Nie zabraknie również istotnej roli – motywacji do działania i psychologii sprzedaży. Prelekcję otwierającą poprowadzi Jacek Walkiewicz – jeden z najbardziej rozpoznawalnych polskich mówców. Wśród prelegentów obecni będą także: Krzysztof Sarnecki, zdradzając dlaczego domykanie sprzedaży nie istnieje w świecie wysokiej konkurencyjności, Martin Lewandowski, współwłaściciel federacji KSW – który opowie o budowaniu sukcesu sprzedaży dzięki marce i Wojciech Telenga – Head of Sales Transformation w Deloitte Digital, poruszając niezwykle istotny aspekt digitalizacji sprzedaży.

Poruszone zostaną również tematy prospectingu, zarządzania działem handlowym w dobie kryzysu, zarządzania procesem podejmowania decyzji po stronie klienta oraz wykorzystaniem algorytmów dla zwiększenia skuteczności sprzedaży.

Pełna agenda dostępna jest na stronie: https://nationalsales.pl/nsc-wroclaw/

 

National Sales Congress – jeden dzień, wiele możliwości

Podczas National Sales Congress na ponad 500 uczestników czekać będą nie tylko najbardziej merytoryczne wykłady w Polsce w dziedzinie sprzedaży. Wydarzenie to również strefa wystawiennicza i sesje networkingowe, które pozwolą rozszerzyć sieć kontaktów. Nad płynnym przebiegiem poznawania i pogłębiania relacji biznesowych będzie czuwał zespół profesjonalnych networkerów z Biznes Klub Polska.

 

National Sales Congress

Termin: 14 września 2021

Miejsce: Wrocławskie Centrum Kongresowe

Bilety dostępne są na stronie internetowej National Sales Congress: https://nationalsales.pl/kup-bilet-wroclaw/

Poświadczeniem jakości wydarzenia jest udział Partnera Merytorycznego – Koźmiński Executive Business School– lidera programów MBA w Polsce. Patronem Honorowym została Dolnośląska Izba Gospodarcza. Wśród Partnerów obecni są także: YELLOW, InStream Group oraz SayRent Group S.A.

 

Podziel się:

  • Udostępnij na Twitterze(Otwiera się w nowym oknie)
  • Kliknij, aby udostępnić na Facebooku(Otwiera się w nowym oknie)
  • Kliknij, aby udostępnić na Google+(Otwiera się w nowym oknie)

Podobne

Zobacz również

Zarządzanie

Mity, szanse i bolączki rekrutacyjne na rynku pracy TSL w roku 2022

Zarządzanie

Gra w zielone – czy bycie eko w logistyce może być opłacalne?

Popularne posty
  • Ile kosztuje logistyka?
  • KION Group rozszerza swoją działalność w Polsce
  • 6 edycja Kongresu Bezpieczeństwa Żywności pod hasłem “Innovation and Inspiration”
  • Forum Menedżerów Transportu i Logistyki
  • Branża TSL w obliczu pandemii
  • Logistyczna Układanka
  • Dyrektorzy i managerowie tworzą z Polski centrum kompetencji łańcucha dostaw na skalę Europy
  • Handel w Polsce – kto dziś wygrywa bitwę o jutro?
  • GS1 nagradza innowacyjność
  • Postępująca digitalizacja usług w dobie koronawirusa
Zostań z nami!
Dołącz do naszego newslettera i bądź na bieżąco!
Logistics Manager

Media4Business sp z o.o.
ul Heleny Szafran 6
60-693 Poznań
NIP: 972-124-23-01
REGON: 302312600

POLITYKA PRYWATNOŚCI

Menu główne

  • Konferencje
  • Webinaria
  • Prenumerata
  • Wydania
  • LM Poleca
  • Kontakt
  • Kategorie

Aktualności

  • Zarządzanie
  • Supply Chain
  • Transport i Spedycja
  • Inteligentne Technologie
  • Magazyn
  • Prawo i Finanse

Kontakt

tel: +48 61 30 70 226
info@logistics-manager.pl

NEWSLETTER

Projekt i realizacja witryny Agencja Interaktywna Horizon 2019

Serwis wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na wykorzystywanie plików cookies. dowiedz się więcej.