Skip to content
Logistics Manager
Logistics Manager
  • Konferencje
  • Webinaria
  • Prenumerata
  • Wydania
  • LM Poleca
  • Kontakt
  • Konferencje
  • Webinaria
  • Prenumerata
  • Wydania
  • LM Poleca
  • Kontakt
  • Kategorie
  • Zarządzanie
  • Supply Chain
  • Transport i Spedycja
  • Inteligentne Technologie
  • Magazyn
  • Prawo i Finanse
Logistics Manager
  • Konferencje
  • Webinaria
  • Prenumerata
  • Wydania
  • LM Poleca
  • Kontakt
  • Kategorie
  • Zarządzanie
  • Supply Chain
  • Transport i Spedycja
  • Inteligentne Technologie
  • Magazyn
  • Prawo i Finanse



Z rynku

GLS wprowadza odświeżoną identyfikację wizualną marki

5 października 2021

GLS, wiodący dostawca usług kurierskich, zaprezentował dziś nową identyfikację wizualną swojej marki. Koncepcja odświeżenia aspektu graficznego marki zainspirowana jest sukcesami GLS w szybko zmieniającym się świecie usług kurierskich, będąc jednocześnie wyrazem ambicji związanych z rozwojem firmy. Dzięki stosowanym przez nią kompleksowym rozwiązaniom każda dostawa paczki jest spersonalizowanym procesem. Nowa identyfikacja wizualna marki odzwierciedla cele, które stawia przed sobą GLS, nadając jej świeży i pełen energii wygląd przystosowany do funkcjonowania w cyfrowej rzeczywistości. 

Nowy projekt graficzny przyciąga uwagę efektownym połączeniem kolorów – niebieskiego i żółtego. Żółta strzałka, która od dawna jest symbolem firmy, została wkomponowana w literę G o kształcie bardziej zwartym od dotychczasowego, a cały skrót kończy kropka symbolizująca specjalistyczne kompetencje GLS, misję świadczenia usług doręczenia “od punktu do punktu” i relacje z klientami na miarę epoki cyfrowej. Ulepszony wygląd dopełnia jasny styl komunikacji marki o lekkim i dowcipnym tonie.

Odświeżenie marki zbiega się w czasie z dużymi zmianami w firmie. Klienci coraz częściej szukają wygodnych, przejrzystych i zrównoważonych rozwiązań transportowych. W odpowiedzi na to rosnące zapotrzebowanie, GLS dostosowuje swoją sieć dystrybucji oraz usługi, wprowadzając rozwiązania wygodniejsze oraz bardziej międzynarodowe, cyfrowe i zrównoważone. Firma zamierza wzmocnić swoją pozycję lidera w zakresie usług transgranicznych, koncentrując się na rozwoju usług B2C, przy jednoczesnym utrzymaniu silnej pozycji w sektorze B2B. Dzięki wyspecjalizowanej sieci międzynarodowej połączonej z dobrą znajomością rynków lokalnych, firma GLS jest przekonana, że osiągnie swoje cele rozwojowe do roku 2025.

„Od ponad 30 lat dostarczamy najbardziej spersonalizowane i kompleksowe usługi. Nasi pracownicy i klienci wspólnie zbudowali solidną platformę współpracy. W związku z szybko zmieniającymi się potrzebami klientów i rynkiem usług kurierskich, nadszedł czas, abyśmy i my się zmienili” – mówi Martin Seidenberg, CEO GLS Group. „Zaktualizowana identyfikacja wizualna marki odzwierciedla charakter naszej pracy i nasze ambicje w sposób bardziej wyrazisty i innowacyjny. Jest dynamiczna, odważna, nowoczesna, sugestywna i osobista. Doskonale wyraża to, kim jesteśmy i kim będziemy”.

Odświeżona identyfikacja wizualna marki będzie stopniowo wprowadzana na wszystkich rynkach w Europie i Ameryce Północnej, a oficjalnie debiutuje 4 października 2021 roku.

Źródło: gls-group.com

 

Podziel się:

  • Udostępnij na Twitterze(Otwiera się w nowym oknie)
  • Kliknij, aby udostępnić na Facebooku(Otwiera się w nowym oknie)
  • Kliknij, aby udostępnić na Google+(Otwiera się w nowym oknie)

Podobne

Zobacz również

Transport i Spedycja | Z rynku

Polski sektor TSL osiągnął znaczącą odporność na kryzysy

Z rynku

Savills: nowe wyzwania w 2023 roku przed rynek nieruchomości komercyjnych

  • Brak IE 599 – Był wywóz, czy go nie było?
  • Dbałość o posadzki w branży logistycznej i magazynowej
  • Ile kosztuje logistyka?
  • Urodzinowa loteria DPD Polska
  • Na co należy zwrócić uwagę przy określaniu wartości celnej towaru?
  • Łańcuch dostaw – odchudzony czy elastyczny?
  • Czym różni się praca kierowcy w USA a w Europie?
  • Czym są roboty AGV i jaka jest ich funkcjonalność?
  • Uber Freight wkracza do Polski
  • KION Group rozszerza swoją działalność w Polsce
Logistics Manager

MPF sp z o.o.
ul Heleny Szafran 6
60-693 Poznań
NIP: 781-202-69-09
REGON: 520261703

POLITYKA PRYWATNOŚCI

Menu główne

  • Konferencje
  • Webinaria
  • Prenumerata
  • Wydania
  • LM Poleca
  • Kontakt
  • Kategorie

Aktualności

  • Zarządzanie
  • Supply Chain
  • Transport i Spedycja
  • Inteligentne Technologie
  • Magazyn
  • Prawo i Finanse

Kontakt

tel: +48 61 30 70 226
info@logistics-manager.pl

NEWSLETTER

Projekt i realizacja witryny Agencja Interaktywna Horizon 2019

Serwis wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na wykorzystywanie plików cookies. dowiedz się więcej.