
Co by się stało, gdyby opiniotwórcze medium branżowe oddało głos przedstawicielom branży? Co by się stało, gdyby redakcja tego medium zbudowała platformę, która pozwoliłaby końcowym użytkownikom produktów i usług opowiedzieć swoje doświadczenia z korzystania z poszczególnych rozwiązań w codziennej pracy?
Jako redakcja magazynu „Logistics Manager” znamy już odpowiedzi na powyższe pytania. Zaangażowanie menedżerów i dyrektorów logistyki w dzieleniu się swoimi doświadczeniami przerosło nasze oczekiwania w pierwszym roku tego projektu. Przyznamy szczerze, że mieliśmy obawy, szczególnie na początku inicjatywy, kiedy zarówno ankiety, jak i głosy spływały bardzo powoli – okazało się jednak, że osoby głosujące potrzebowały po prostu czasu, aby odpowiednio zapoznać się ze wszystkimi materiałami.
Przekujmy ogólniki w konkretne liczby:
- Aktywności plebiscytowe objęły 120 dni.
- W interakcję z artykułami, postami w social mediach i mailingami związanymi z plebiscytem weszło 88 125 osób (tylko w kanałach „Logistics Managera”).
- Strona logistics-awards.pl odnotowała ponad 44 000 wejść w ciągu czterech miesięcy.
- We wszystkich kategoriach oddano 857 głosów.
- Menedżerowie i dyrektorzy logistyki wypełnili 164 pogłębione ankiety satysfakcji.
Jak będzie w tym roku? Wszystko okaże się w styczniu 2024 na logistyczno-produkcyjnym spotkaniu, na które zaprosimy wybranych przedstawicieli branży. Trzymajcie rękę na pulsie 😊
Możecie też powoli zapoznawać się z finalistami tegorocznej edycji: www.logistics-awards.pl