DO WYDARZENIA ZOSTAŁO:

0
Dni
0
Godzin
0
Minut
0
Sekund

O Konferencji

Codziennie słyszymy, że świat się zmienia, następuje technologiczna transformacja a to co obowiązywało wczoraj, dziś ewoluuje. Jak jest w rzeczywistości? Czy e-commerce to już podstawowa gałąź handlu? Czy do paczkomatów, dostaw w tym samym dniu, śledzenia w czasie rzeczywistym dołączą kolejne narzędzia, które ułatwią i zachęcą do zakupów w Internecie?

A może nadeszła już era new retail, łączenia technologii off-line i on-line, które nadadzą nowy wymiar decyzjom jakie klienci podejmują w czasie stacjonarnych zakupów? Co oprócz technologii wpłynie na rozwój decyzji zakupowych konsumentów – naszym zdaniem logistyka, jej elastyczność, szybkość reakcji na zmiany, poszanowanie dla środowiska naturalnego i zdolność odpowiedniego wykorzystania zasobów ludzkich i synergii z nowymi technologiami.

Poleć nas w mediach społecznościowych a otrzymasz prenumeratę

Pobierz grafiki i wyemituj je w poście razem z #newretaillogistics i poleć nas w mediach społecznościowych a otrzymasz półroczna prenumeratę Logistics Manager w wersji mobilnej.

Co zyskujesz będąc na konferencji?

Wiedza i benchmarking

Poznasz trendy, jakie usprawniają i ulepszają logistykę, magazynowanie, łańcuch dostaw

Networking

Nawiążesz interesujące kontakty biznesowe i branżowe, które mogą zaowocować ciekawą, długotrwałą współpracą i zainspirować do zmian i rozwoju

Eksperci i praktycy

Wysłuchasz najlepszych w swoim fachu praktyków i ekspertów, wskazujących innowacyjne drogi do optymalizacji logistyki

Dyskusje i rozmowy

Możesz podyskutować z prelegentami, zadać im pytania, włączyć się do dyskusji panelowych

Prelegenci

Artur Olejniczak

Sieć Badawcza Łukasiewicz - Instytut Logistyki i Magazynowania

Czytaj więcej
Bartek Tulejko

Partner, Strategic & Logistic Advisory M4 Real Estate

Czytaj więcej
Mariusz Stasiak

Prezes Zarządu Emapa

Czytaj więcej
Daniel Przybyła

Kierownik sprzedaży outsourcingu, Adecco Outsourcing

Czytaj więcej
Mariusz Sobczak

Ekspert outsourcingu usług przemysłowych, Adecco Outsourcing

Czytaj więcej
Krzysztof Wieczorek

Business Architecture Director, OEX24.com

Czytaj więcej

Program konferencji

Kolejne tematy ujawnimy już wkrótce

godzinę podamy - wkrótce

Panel dyskusyjny: Digital przyszłością retailu

Moderator: Bartek Tulejko, M4 Real Estate

godzinę podamy - wkrótce

Panel dyskusyjny: Same Day Delivery. Jak przezwyciężyć problem ostatniej mili?

Moderator: Artur Olejniczak, Sieć Badawcza Łukasiewicz - Instytut Logistyki i Magazynowania

godzinę podamy - wkrótce

Dlaczego tak cicho o omnichannel i co się stało, że się nie udało?

Krzysztof Wieczorek, OEX24.com

godzinę podamy - wkrótce

Robotyzacja e-commerce

Michał Grabia, Sieć Badawcza Łukasiewicz - Instytut Logistyki i Magazynowania

godzinę podamy - wkrótce

Prawny background e-commerce

Patrycja Wróblewska, Kancelaria Prawna Iuridica

godzinę podamy - wkrótce

Magazyn e-commerce – jak płynnie integrować kanały online i offline?

Damian Kołata, Cushman & Wakefield Polska

Kanały sprzedaży i zwrotów nieustannie się krzyżują, a magazyn przestaje być miejscem przeznaczonym do składowania palet i kompletacji ich wózkami wysokiego składowania. Nowoczesna powierzchnia powinna służyć zarówno rynkowi tradycyjnemu, jak i szybkiej kompletacji dla elektronicznego kanału sprzedaży, a także efektywnemu procesowaniu zwrotów. O tych i innych wyzwaniach, a także o najnowszych trendach opowiem już 26 listopada w Poznaniu.

godzinę podamy - wkrótce

Czy planista nadal jest potrzebny? Algorytmy optymalizacyjne w łańcuchu dostaw

Mariusz Stasiak, Emapa

Algorytmy optymalizacyjne rozwiązują problemy, których człowiek nigdy nie będzie w stanie zrealizować. O przykładach na wykorzystanie nowoczesnej technologii w łańcuchu dostaw oraz o oszczędnościach jakie można uzyskać, opowie Prezes Zarządu Spółki Emapa.

godzinę podamy - wkrótce

Outsourcing Labor Intensive, jako HR’owa usługa przyszłości – Case Study

Daniel Przybyła, Mariusz Sobczak, Adecco Outsourcing

Na podstawie wybranych projektów Adecco Outsourcing, omówimy możliwości optymalizacji procesów produkcyjnych oraz logistycznych w ramach przedsiębiorstwa. Celem panelu jest przedstawienie Labor Intensive Outsourcing, jako narzędzia pozwalającego skutecznie usprawniać działania firmy, szczególnie w kontekście zmian legislacyjnych oraz trudnej sytuacji na rynku pracy.

godzinę podamy - wkrótce

Transformacja klasycznego retailu w multichannel

Partnerzy konferencji

Patronat honorowy

Partnerzy

Partnerzy merytoryczni

Partnerzy medialni

VIDEO

ZOBACZ NASZE INNE WYDARZENIA

REJESTRACJA

Kontakt

Informacje organizacyjne

Miejsce: Novotel Poznań Centrum, plac Andersa 1

Termin: 26 listopada 2019 r.

Wojciech Sochacki

zarządzanie projektem

Czytaj więcej
Grzegorz Rosiński

współpraca merytoryczna

Czytaj więcej
Szymon Drobina

współpraca komercyjna

Czytaj więcej
Marcin Haremza

informacje organizacyjne

Czytaj więcej