Skip to content
Logistics Manager
  • Konferencja
  • PRELEGENCI
  • PROGRAM
  • PARTNERZY
  • REJESTRACJA
  • KONTAKT
Logistics Manager
  • Konferencja
  • PRELEGENCI
  • PROGRAM
  • PARTNERZY
  • REJESTRACJA
  • KONTAKT
Logistics Manager
  • Konferencja
  • PRELEGENCI
  • PROGRAM
  • PARTNERZY
  • REJESTRACJA
  • KONTAKT


ZAPISZ SIĘ

O Konferencji

Codziennie słyszymy, że świat się zmienia, następuje technologiczna transformacja a to co obowiązywało wczoraj, dziś ewoluuje. Jak jest w rzeczywistości? Czy e-commerce to już podstawowa gałąź handlu? Czy do paczkomatów, dostaw w tym samym dniu, śledzenia w czasie rzeczywistym dołączą kolejne narzędzia, które ułatwią i zachęcą do zakupów w Internecie?

A może nadeszła już era new retail, łączenia technologii off-line i on-line, które nadadzą nowy wymiar decyzjom jakie klienci podejmują w czasie stacjonarnych zakupów? Co oprócz technologii wpłynie na rozwój decyzji zakupowych konsumentów – naszym zdaniem logistyka, jej elastyczność, szybkość reakcji na zmiany, poszanowanie dla środowiska naturalnego i zdolność odpowiedniego wykorzystania zasobów ludzkich i synergii z nowymi technologiami.

Poleć nas w mediach społecznościowych a otrzymasz prenumeratę

Pobierz grafiki i wyemituj je w poście razem z #newretaillogistics i poleć nas w mediach społecznościowych a otrzymasz półroczna prenumeratę Logistics Manager w wersji mobilnej.

Co zyskujesz będąc na konferencji?

Wiedza i benchmarking

Poznasz trendy, jakie usprawniają i ulepszają logistykę, magazynowanie, łańcuch dostaw

Networking

Nawiążesz interesujące kontakty biznesowe i branżowe, które mogą zaowocować ciekawą, długotrwałą współpracą i zainspirować do zmian i rozwoju

Eksperci i praktycy

Wysłuchasz najlepszych w swoim fachu praktyków i ekspertów, wskazujących innowacyjne drogi do optymalizacji logistyki

Dyskusje i rozmowy

Możesz podyskutować z prelegentami, zadać im pytania, włączyć się do dyskusji panelowych

Prelegenci

Artur Olejniczak

Sieć Badawcza Łukasiewicz - Instytut Logistyki i Magazynowania

Związany zawodowo z Siecią Badawczą Łukasiewicz Instytutem Logistyki i Magazynowania. Trener Biznesu i wykładowca Wyższej Szkoły Logistyki. Moderator i Keynote Speaker branżowych konferencji w tym największego w kraju Polskiego Kongresu Logistycznego LOGISTICS. Od wielu lat baczny obserwator i recenzent rynku magazynowego oraz KEP w Polsce. Autor ponad 80 publikacji dotyczących TSL na łamach czasopisma LOGISTYKA, Gazety Wyborczej, Rzeczpospolitej, Pulsu Biznesu oraz miesięcznika PRESS, MSP i in. Specjalizuje się w popularyzowaniu szerokiemu gronu odbiorców różnych aspektów związanych z logistyką i branżą TSL.

Podobne

Czytaj więcej
Patrycja Wróblewska

apl. adw., Kancelaria Prawna Iuridica

Bartek Tulejko

Partner, Strategic & Logistic Advisory M4 Real Estate

Bartek Tulejko dołączył do M4 jako partner zarządzający we wrześniu 2018 roku. Wcześniej przez ostatnie 7 lat kierował działalnością logistyczną w regionie Europy Środkowo-Wschodniej dla JYSK – jednej z najszybciej rozwijających się firm detalicznych w sektorze wyposażenia wnętrz. Zakres obejmował powierzchnię magazynową o powierzchni ok. 340 000 mkw., Logistykę przychodzącą z Dalekiego Wschodu i Europy oraz działalność dystrybucyjną w dół do własnych sklepów, a także realizację zamówień e-commerce. Bartek ma na swoim koncie sukcesy w prowadzeniu międzynarodowej logistyki – zarówno w handlu detalicznym (Netto, JYSK), jak i sektorze 3PL / 4PL (K + N, DSV) Jako członek zarządu Kuehne Nagel w Polsce, wykonał pionierską pracę, uruchamiając oddział 4PL z Wrocławia, w południowej Polsce. Głównymi rachunkami były P&G, Raflatac, Cisco. Wcześniej zarządzał oddziałem drogowym KN.

Podobne

Czytaj więcej
Michał Grabia

Sieć Badawcza Łukasiewicz - Instytut Logistyki i Magazynowania

Mariusz Stasiak

Prezes Zarządu Emapa

Od 2002 roku związany z Emapa S.A. kreując kierunki jej rozwoju. Posiada wieloletnie doświadczenie w zarządzaniu projektami, w wyniku których powstały kluczowe produkty i usługi powiększające portfolio Spółki Emapa. Wśród nich znajdują się rozwiązania umożliwiające wyliczanie tras i kosztów dla pojazdów ciężarowych, oprogramowanie do nawigacji,  system utrudnień online Traffic, czy analizy geomarketingowe. Zbudował zespół badawczo rozwojowy zajmujący się rozwojem nowoczesnych algorytmów optymalizacyjnych. Efektem prac zespołu jest stworzenie jednej z najlepszych i najbardziej uniwersalnych technologii do optymalizacji problemów transportowych co zostało potwierdzone pobiciem ponad 100 rekordów instytutu Gehringa i Hombergera. Nadzorował największe wdrożenia technologii Emapy u klientów, dla m.in. Castoramy, InPost, Naviexpert, Neuca i wielu więcej.

Podobne

Czytaj więcej
Damian Kołata

Associate, Cushman & Wakefield Polska Sp. z o.o.

Daniel Przybyła

Kierownik sprzedaży outsourcingu, Adecco Outsourcing

Z Adecco związany od ponad 4 lat. Karierę rozpoczynał w Dziale Sprzedaży na stanowisku Key Account Mangera, w lipcu 2018 r. zmienił Dział na Outsourcing, początkowo jako Industrial Outsourcing Country Leader, obecnie zarządza sprzedażą wszystkich usług Adecco Outsourcing jako Outsourcing Head of Sales. Wcześniej, w latach 2010-2015 pracował jako Key Account Manager w Lyreco Polska. W latach poprzednich pełnił różnorodne funkcje w obszarze sprzedaży, głównie w branży telekom. Jest absolwentem Wyższej Szkoły Administracji w Bielsku Białej. Ekspert w obszarze sprzedaży oraz usług outsourcing’owych, szczególnie tych związanych z produkcją i logistyką.

Podobne

Czytaj więcej
Mariusz Sobczak

Ekspert outsourcingu usług przemysłowych, Adecco Outsourcing

Konsultant outsourcingu oraz  doświadczony manager branży FMCG. Praktyczna znajomość procesów produkcyjnych i logistyki wewnętrznej. Wiedza w zakresie utrzymania ruchu, wsparcia jakości produkcji, bezpieczeństwa i higieny pracy. Pasjonat Lean Manufacturing. Z Adecco związany od ponad roku. Wcześniej pracował jako manager w kilku polskich i zagranicznych koncernach takich jak Wrigley Poland, Berker Polska, Phoenix Contact Wielkopolska. Jest absolwentem Akademii Rolniczej w Poznaniu

Podobne

Czytaj więcej
Krzysztof Wieczorek

Business Project Manager, ASTRA

Business Project Manager w firmie Astra SA; ma ponad 15-letnie doświadczenie w obszarze logistyki i wsparcia wdrożeń systemów informatycznych; odpowiada za wdrożenie w spółce nowych rozwiązań klasy ERP i WMS oraz wprowadzenie jej w cyfrową obsługę partnerów biznesowych. Wcześniej w OEX24 i OEX E-Business odpowiadał między innymi za zarządzanie centrum logistycznym i uruchomianie nowych projektów z zakresu logistyki e-commerce oraz materiałów POS oraz uczestniczył w budowie platformy i dedykowanych rozwiązań B2B Marketplace. Wcześniejsze doświadczenia zawodowe zdobywał w strukturach Philip Morris, gdzie zajmował się tworzeniem, zarządzaniem oraz obsługą logistyczną materiałów marketingowych. Krzysztof Wieczorek ukończył studia na Wydziale Prawa i Administracji Uniwersytetu Łódzkiego, jest wykładowcą na studiach podyplomowych na Akademii Leona Koźmińskiego, gdzie prowadzi zajęcia z zakresu logistyki i obsługi klienta e-commerce.

Podobne

Czytaj więcej
Aleksander Gwizdała

Dyrektor Sektora Opakowań Antalis Poland

Praktyk, od 20 lat związany z branżą opakowaniową. Swoje doświadczenie nabył pracując we wiodących firmach produkcyjnych, jak i dystrybucyjnych w Europie. Wraz ze swoim zespołem specjalizuje się w optymalizacji procesów pakowania oraz dedykowanych rozwiązaniach dla takich branż jak ecommerce, automotive, AGD, logistyka, elektronika i przemysł maszynowy.

Podobne

Czytaj więcej
Patryk Grzelak

interLAN

Absolwent Akademii Ekonomicznej w Poznaniu. Od 2006 roku związany z firmą InterLAN, w której pełni funkcję dyrektora zarządzającego, realizując poza tym działania w zakresie analizy i projektowania systemu. Firma interLAN zajmuje się produkcją systemów informatycznych dla firm. Naszym wiodącym produktem jest program interLAN SPEED wspomagający zarządzanie transportem, spedycją i logistyką dla branży TSL, w tym firm produkcyjnych sieci drobnicowych oraz operatorów logistycznych. Obecnie zajmuje się rozwojem systemu interLAN SPEED w obszarze FTL oraz pełni nadzór nad realizacją projektów wdrożeniowych.

Podobne

Czytaj więcej
Sebastian Plesiński

Sales & Marketing Director DSV Road

Od kilkunastu lat związany z branżą TSL na stanowiskach menedżerskich w międzynarodowych korporacjach: UPS, Gefco, DSV. Od początku roku 2015 pełni stanowisko Dyrektora Sprzedaży i Marketingu w Spółce DSV Road kreując politykę handlową we współpracy centrala firmy oraz pozostałymi Spółkami Grupy. Ekspert w zakresie transportu i spedycji drogowej jak również obsługi łańcucha dostaw branży Automotive. Absolwent Politechniki Częstochowskie Wydziału Zarządzania oraz studiów podyplomowych w Szkole Głównej Handlowej na Katedrze Logistyki.

Podobne

Czytaj więcej
Daniel Kierdal

Linker Cloud Fulfilment Platform

Katrin Krawiarsch

Business Developer Eastern Europe ProGlove

Katrin Krawiarsch is heading the international expansion of ProGlove in Central and Eastern Europe. What used to be a small startup 3 years ago, has now grown into a blossoming company with 200 employees that can call the majority of leading automotive and logistics multi-nationals such as BMW, Porsche and DHL as their customers. Ms. Krawiarsch is responsible for the key accounts in Poland and the Czech Republic and knows like no other how companies in these countries can optimise their business processes to increase efficiency.

Podobne

Czytaj więcej
Andrzej Bekierski

Business Development Manager Raben Logistics Polska

W Rabenie pracuje ponad 10 lat. Pierwsze cztery zajmował się powstaniem nowego oddziału w Opolu gdzie był odpowiedzialny za stworzenie struktur biurowych, sprzedażowych oraz części transportowo-magazynowej oraz tym,  co w tamtym momencie było najważniejsze – pozyskaniem nowego biznesu. Po tym okresie nastąpiły przenosiny do Oddziału w Gliwicach i objęcie opieki  nad lokalnym działem sprzedaży. Kolejne zadanie to praca na stanowisku Key Account Managera w dystrybucji międzynarodowej. Obecnie od kilku lat w Centrali Raben Logistics Polska odpowiada za rozwój logistyki kontraktowej.

Podobne

Czytaj więcej
Frank Tinschert

Managing Partner Maxflow Consulting Ltd

Frank is one of the founding fathers of RIO, the open digital platform of Volkswagen Truck & Bus Group (now Traton). He has been working in the European transport & logistics industry since 1997 with different management positions at companies like T-Systems, Truck24, Qualcomm & Quintiq.
His main business focus is on digital B2B-Business Models and value adding services for Supply Chain operations. Since 2018 he is co-founder of MaxFlow Consulting, supporting Service Providers across Europe with go-to-market-strategies, value-adding business models, connecting new partners and ideas for the-next-generation of services.

Podobne

Czytaj więcej
Krzysztof Łukoszyk

Business Development Manager, Raben Group

Wiesław Majewski

Supply Chain and Logistics Director, członek zarządu, Empik SA

Mirosław Wośko

Menadżer sprzedaży Baumalog

Wieloletnie doświadczenie zdobyte w przedsiębiorstwach z branży automatyki przemysłowej oraz magazynowej pozwala mu z powodzeniem prowadzić projekty z zakresu automatycznych systemów magazynowych dla największych firm na rynku polskim i zagranicznym oraz proponować rozwiązania na najwyższym światowym poziomie. Jego ścisła współpraca z Klientami oraz precyzyjne poznanie ich potrzeb ma wpływ na rozwiązania oferowane przez Baumalog. Absolwent kierunku mechaniki i budowy maszyn Wojskowej Akademii Technicznej. Z Baumalog związany od 2017 roku.

Podobne

Czytaj więcej
Bartosz Nowosad

Menadżer sprzedaży Baumalog

Absolwent wydziału Budowy Maszyn Politechniki Poznańskiej. Od początku kariery zawodowej związany z usprawnianiem procesów produkcyjnych oraz logistycznych m.in. doborem rozwiązań z zakresu systemów przenoszenia opartych na technice podciśnieniowej oraz automatyzacją procesów magazynowych i transportowych. Obecnie w firmie Baumalog odpowiedzialny za budowanie oraz utrzymywanie długofalowych relacji z Klientami zlokalizowanymi na terenie zachodniej Polski.

Podobne

Czytaj więcej
Bartłomiej Jabrocki

Kierownik Działu Sprzedaży i Wdrożeń, OPTIDATA

Kierownik Działu Sprzedaży i Wdrożenń, odpowiedzialny od 8 lat za rozwój i wdrożenia systemów logistycznych w firmie OPTIDATA. Kierownik wielu projektów wdrożeniowych w obszarze systemów WMS, MES, QMS i TMS między innymi dla takich firm jak Cersanit SA, Żabka Polska, Ciech SA, Navo Orbico, Velvet Care, Agrecol, Moje Bambino. Absolwent Akademii Górniczo-Hutniczej w Krakowie.

 

Podobne

Czytaj więcej
Szymon Jankowiak

Manager ds. transportu, Żabka Polska

Manager ds. Transportu w Żabka Polska Sp zo.o. Od 11 lat odpowiedzialny za rozwój w obszarze transportu: pozyskiwaniu i kontraktacji podwykonawców w obszarze przewozu towarów do sklepów – ostatnia mila”; przewoźników całopojazdowych i operatorów logistycznych na terenie całego kraju. W ostatnim okresie Kierownik Projektu wdrożenia innowacyjnego jak na skalę systemu wsparcia transportu i zautomatyzowanego planowania (TMS). Aktualnie zaangażowany w nowe projekty optymalizacji w logistyce takie jak: paperless, podpis elektroniczny w potwierdzeniu dostaw, zautomatyzowany proces planowania odbiorów przyborów ładunkowych w trasach powrotnych. Mocno zaangażowany w rozwój i promowanie nowoczesnej, bezemisyjnej logistyki miejskiej – testy użytkowych aut elektrycznych. Absolwent Politechniki Poznańskiej i Akademii Ekonomicznej w Poznaniu.

Podobne

Czytaj więcej
Jakub Kownacki

dyrektor techniczny, ISS RFID

Jakub Kownacki jest zaangażowany w ISS RFID od początku działalności firmy, czyli od 2015 roku. Od 2018 roku pełni funkcję dyrektora technicznego. Odpowiada za rozwój produktów i usług, wprowadzanie innowacji do działalności firmy oraz nadzór techniczny nad prowadzonymi wdrożeniami. Aktywnie uczestniczy w rozwoju rozwiązań opartych na technologiach radiowych na rodzimym rynku, m.in. współpracując z Politechniką Gdańską. Wraz z zespołem tej uczelni prowadzonym przez dra Łukasza Kulasa i dra Krzysztofa Nykę z Katedry Inżynierii Mikrofalowej i Antenowej Wydziału Elektroniki, Telekomunikacji i Informatyki opracował plombę RFID TE (Tamper Evidence), innowację na skalę światową, której prototyp został zaprezentowany na targach RFID Journal Live w Phoenix w USA w 2017 roku. Na bieżąco śledzi światowe nowości RFID uczestnicząc w międzynarodowych wydarzeniach branżowych, m.in. RFID Journal, RFID Tomorrow czy IEEE RFID. Równocześnie w firmie Silny & Salamon jest odpowiedzialny za prace badawczo-rozwojowe oraz wprowadzanie nowych produktów do oferty. Wiedzę teoretyczną posiadł podczas studiów na Wydziale Fizyki Technicznej i Matematyki Stosowanej Politechniki Gdańskiej.

Podobne

Czytaj więcej
Sławomir Rajach

Doradca logistyki e-commerce

Samodzielny menadżer z 12 letnim doświadczeniem w e-commerce i 6 lat w logistyce. Produkt, projekt i proces wspiera skuteczną komunikacją, wiedzą i intuicją. Prowadził wiele wykładów, dyskusji panelowych i warsztatów z obszarów, w których się specjalizuje, ma na koncie również publikacje w pismach branżowych, popularyzatorskich i wypowiedzi eksperckie m.in. w Pulsie Biznesu, Gazecie Finansowej, Newsweeku czy Rzeczpospolitej.

Podobne

Czytaj więcej

Program konferencji

8:00 - 8:50

Rejestracja Uczestników

8:50 - 9:00

Rozpoczęcie konferencji

9:00 - 9:20

Opakowania w łańcuchu dostaw sektora e-commerce oraz ich wpływ na środowisko – trendy i oczekiwania

Aleksander Gwizdała, Antalis Poland

Studium przypadków każdego z elementów procesu pakowania, od produkcji poprzez logistykę wewnętrzną, zewnętrzną, customer experience, aż po właściwe zarządzanie odpadem (m.in. biorąc pod uwagę zadowolenie klienta, aż do procesów recyklingu i ochrony środowiska).

9:25 - 10:10

Panel dyskusyjny: Same Day Delivery. Jak przezwyciężyć problem ostatniej mili?

Moderator: Artur Olejniczak, Sieć Badawcza Łukasiewicz - Instytut Logistyki i Magazynowania
Paneliści: Sebastian Plesiński, DSV, Krzysztof Łukoszyk, Raben, Sławomir Rajch, doradca logistyczny e-commerce

Udoskonalenie procesu ostatniej mili to jedno z największych wyzwań przed jakimi stoi e-commerce. W modelu Same Day Delivery nie ma miejsca na pomyłki, zwłaszcza gdy klient wykazuje się brakiem cierpliwości. W panelu przyjrzymy się pomysłom na ostatnią mile takim jak crowdsourcing, autonomiczne dostawy oraz sprawdzimy co oferują światowi giganci tacy jak Amazon, Alibaba, Walmart, JD.com prześcigający się w rozwiązaniach dostawy w ramach ostatniej mili, aby sprostać rosnącym oczekiwaniom e-klientów.

10:10 - 10:30

Rewolucja w zarządzaniu transportem, dzięki nowoczesnym rozwiązaniom informatycznym

Bartłomiej Jabrocki, OPTIDATA

10:30 - 10:50

Czy planista nadal jest potrzebny? Algorytmy optymalizacyjne w łańcuchu dostaw

Mariusz Stasiak, Emapa

Algorytmy optymalizacyjne rozwiązują problemy, których człowiek nigdy nie będzie w stanie zrealizować. O przykładach na wykorzystanie nowoczesnej technologii w łańcuchu dostaw oraz o oszczędnościach jakie można uzyskać, opowie Prezes Zarządu Spółki Emapa.

10:50 - 11:10

Dlaczego tak cicho o omnichannel i co się stało, że się nie udało?

Krzysztof Wieczorek, OEX24.com

Prelegent opowie o tym, że „boom” na omnichannel ustał, i dlaczego wszyscy o tym milczą. Ponadto wyłoży „na stół” powody, dla których wdrożenie prawdziwego omnichannel / multichannel nie jest takie łatwe, jak się to jeszcze 2 lata temu wszystkim wydawało.

11:10 - 11:30

Wyzwania rynku jako bodziec do rozwoju

Patryk Grzelak, InterLAN

Wyzwania mogą być dokładnie tym, czego potrzebujesz.

11:30 - 11:55

PRZERWA KAWOWA - NETWORKING

11:55 - 12:15

Weryfikacja poprawności załadunku w magazynach Rossmann przy pomocy RFID

Jakub Kownacki, dyrektor techniczny, ISS RFID

Prelegent opowie o przełomowym wdrożeniu systemów ISS RIFD w magazynie firmy Rossmann - jak, dzięki technologii RFID, udało się zautomatyzować pracę w magazynie wysyłkowym, ograniczyć czasochłonność oraz zminimalizować błędy podczas załadunku towarów. Prelegent opowie także o wprowadzonych rozwiązaniach, które pozwoliły klientowi prawidłowo identyfikować załadunek boksów z przestrzeni magazynowej do pojazdu, pozyskać informacje o ich bezbłędnym dostarczeniu do sklepów czy systemowo potwierdzać powrót do magazynu.

12:15 - 12:35

Outsourcing Labor Intensive, jako HR’owa usługa przyszłości – Case Study

Daniel Przybyła, Mariusz Sobczak, Adecco Outsourcing

Na podstawie wybranych projektów Adecco Outsourcing, omówimy możliwości optymalizacji procesów produkcyjnych oraz logistycznych w ramach przedsiębiorstwa. Celem panelu jest przedstawienie Labor Intensive Outsourcing, jako narzędzia pozwalającego skutecznie usprawniać działania firmy, szczególnie w kontekście zmian legislacyjnych oraz trudnej sytuacji na rynku pracy.

12:35 - 13:20

Panel dyskusyjny: Digital przyszłością retailu

Moderator: Bartek Tulejko, M4 Real Estate
Paneliści: Wiesław Majewski, Empik, Andrzej Bekierski, Raben, Krzysztof Wieczorek, OEX24.com

Rewolucję cyfrową wymuszają konsumenci. Digitalizacja handlu ma zapewnić spójne doświadczenie marki po stronie klienta, ale pociąga lawinę zmian po stronie łańcucha dostaw. Trzy najważniejsze wyzwania to: coraz krótsze czasy reakcji na popyt, pozyskanie i retencja personelu, oraz stała presja na obniżanie kosztów logistycznych. Jak firmy działające na rynku polskim przygotowują się na nadchodzące zmiany?

13:20 - 13:40

Poznaj przyjaciół magazynu. Jak skanery ProGlove pomagają w przedświątecznej gorączce.

Katrin Krawiarsch, ProGlove

Udoskonalenie procesów magazynowych, poprawa ergonomii, podwyższona jakość procesów i oszczędność czasu oto wyzwania dla branży Retail i E-Commerce. Poznaj rodzinę produktów ProGlove, które zastępują tradycyjne skanery i umożliwiają pracownikom różnych procesów logistyki bezpieczną i wydajną pracę.

13:40 - 14:05

PRZERWA KAWOWA - NETWORKING

14:05 - 14:25

400 pobrań na godzinę

Mirosław Wośko i Bartosz Nowosad, Baumalog

Uzyskanie wydajnego i bezbłędnego procesu kompletacyjnego spędza sen z powiek niejednego menadżera logistyki. Jak zwielokrotnić ilość realizowanych zamówień i jednocześnie zminimalizować ilość popełnianych błędów? Przedstawiciele firmy Baumalog przedstawią możliwości jakie dają regały windowe Modula w procesach kompletacyjnych, pozwalając uzyskać 400 pobrań artykułów na godzinę i niwelując ilość popełnianych błędów do minimum.

14:25 - 14:45

Magazyn e-commerce – jak płynnie integrować kanały online i offline?

Damian Kołata, Cushman & Wakefield Polska

Kanały sprzedaży i zwrotów nieustannie się krzyżują, a magazyn przestaje być miejscem przeznaczonym do składowania palet i kompletacji ich wózkami wysokiego składowania. Nowoczesna powierzchnia powinna służyć zarówno rynkowi tradycyjnemu, jak i szybkiej kompletacji dla elektronicznego kanału sprzedaży, a także efektywnemu procesowaniu zwrotów. O tych i innych wyzwaniach, a także o najnowszych trendach opowiem już 26 listopada w Poznaniu.

14:45 - 15:05

Prawny background e-commerce

Patrycja Wróblewska, Kancelaria Prawna Iuridica

W dobie rosnącej popularności sprzedaży internetowej, wygląd strony internetowej, jej przejrzystość, wykorzystane oprogramowanie czy sposób prezentacji oferowanego produktu to kluczowe elementy wpływające na sukces handlu e-commerce. Przedsiębiorcy często zapominają jednak o prawnych regulacjach związanych z prowadzeniem handlu w Internecie. Może to prowadzić do konfliktów z kupującymi, organami państwa czy też strat finansowych, a w skrajnych przypadkach nawet do konieczności zamknięcia sklepu internetowego.

15:05 - 15:55

LUNCH

15:55 - 16:15

Digital Platforms in Retail Logistics

Frank Tinschert, Maxflow Consulting Ltd

Prelekcja w języku angielskim

16:15 - 16:35

Jak nadążyć za wymaganiami współczesnego handlu międzynarodowego skupionego na potrzebach konsumentów?

Daniel Kierdal, Linker Cloud Fulfilment Platform

Aby sprawnie obsłużyć logistykę ecommerce czy omnicommerce potrzeba współpracy kanałów sprzedaży z operacjami magazynowymi i transportem. Jak to zrobić na rozproszonym rynku i wykorzystać efekt synergii i ekonomii współdzielenia aby efektywnie konkurować z gigantami? Przykłady konkretnych projektów logistyki ecommerce, które umożliwiły firmom rozwój biznesu oraz możliwe scenariusze na przyszłość.

16:35 - 16:55

Robotyzacja e-commerce

Michał Grabia, Sieć Badawcza Łukasiewicz - Instytut Logistyki i Magazynowania

Roboty na magazynach mają stać się normą w 2025 r. Wynika to z potrzeby elastycznej, wydajnej i zautomatyzowanej realizacji handlu elektronicznego, zwłaszcza, gdy dostawa tego samego dnia stanie to powszechną usługą. Dodatkowo nieunikniony wpływ robotyzacji magazynów pod e-commerce umożliwi skalowanie operacji zgodnie z założonymi wymaganiami, jednocześnie oferując znaczny wzrost wydajności i łagodząc nieodłączne wyzwania związane z zatrudnieniem.

16:55 - 17:00

Zakończenie konferencji

Partnerzy konferencji

Patronat honorowy

Partnerzy

Partnerzy merytoryczni

Partnerzy medialni

VIDEO

ZOBACZ NASZE INNE WYDARZENIA

REJESTRACJA

  • Dane firmy:

  • Dane uczestników

  • Uczestnik nr 1:

  • Uczestnik nr 2:

  • Uczestnik nr 3:

Kontakt

Informacje organizacyjne

Miejsce: Novotel Poznań Centrum, plac Andersa 1

Termin: 26 listopada 2019 r.

Wojciech Sochacki

zarządzanie projektem

kom. +48 570 555 553

mail: wojciech.sochacki@logistics-manager.pl

Podobne

Czytaj więcej
Grzegorz Rosiński

współpraca merytoryczna

kom. +48 531 835 098

mail: grzegorz.rosinski@logistics-manager.pl

Podobne

Czytaj więcej
Szymon Drobina

współpraca komercyjna

kom.  +48 533 529 211

mail: szymon.drobina@logistics-manager.pl

Podobne

Czytaj więcej
Marcin Haremza

informacje organizacyjne

kom. +48 530 432 332

mail: marcin.haremza@logistics-manager.pl

Podobne

Czytaj więcej
Logistics Manager

MPF sp z o.o.
ul Heleny Szafran 6
60-693 Poznań
NIP: 781-202-69-09
REGON: 520261703

POLITYKA PRYWATNOŚCI

Menu główne

  • Konferencje
  • Webinaria
  • Prenumerata
  • Wydania
  • LM Poleca
  • Kontakt
  • Kategorie

Aktualności

  • Zarządzanie
  • Supply Chain
  • Transport i Spedycja
  • Inteligentne Technologie
  • Magazyn
  • Prawo i Finanse

Kontakt

tel: +48 61 30 70 226
info@logistics-manager.pl

NEWSLETTER

Projekt i realizacja witryny Agencja Interaktywna Horizon 2019

Serwis wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na wykorzystywanie plików cookies. dowiedz się więcej.